کد خبر: ۱۷۷۹۴۳
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۳ 08 February 2016

رئیس پلیس‌راه استان البرز از لغزنده بودن جاده‌های استان البرز خبر داد و گفت: با توجه به بارش شدید برف تردد خودروها در محورهای مواصلاتی این استان بدون زنجیر چرخ ممنوع است.

رضا اکبری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: هم‌اکنون بارش برف در استان البرز بسیار شدید بوده و لازم است رانندگان برای عبور از محورها حتما خودروهای خود را به زنجیر چرخ تجهیز کنند.

وی تأکید کرد: هم‌اکنون تردد در راه‌های این استان به دلیل بارش شدید برف بسیار کند است.

رئیس پلیس‌راه استان البرز خاطرنشان کرد: البته با توجه به بارش‌ها تمامی راه‌های این استان باز است و تردد در آنها جریان دارد.

به گفته اکبری نیروهای راهداری و پلیس برای ارائه خدمات به مردم در جاده‌های این استان فعال هستند.

وی تصریح کرد: رانندگان قبل از حرکت در جاده‌ها از سالم بودن بخاری و برف پاک کن خودروهای خود اطمینان داشته باشند.

2 رشته جدید به مرکز علمی و کاربردی جهاد دانشگاهی البرز افزوده شد

رئیس مرکز علمی و کاربردی البرز از جذب دو رشته جدید در مقطع کاردانی حرفه‌ای و کارشناسی حرفه‌ای در سال تحصیلی جدید از بهمن ماه سال جاری در این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از روابط عمومی جهاد دانشگاهی استان البرز، حسین آبین اظهار داشت: این رشته‌ها شامل کاردانی حرفه‌ای امور بورس و کارشناسی حرفه‌ای مدیریت امور هنری است.

وی اظهار کرد: علاقه‌مندان جهت مشاوره رایگان می‌توانند به مرکز آموزش علمی ـ کاربردی جهاد دانشگاهی کرج مراجعه و یا با شماره تلفن‌های 32536469-026 و 32538866-026 داخلی‌های 111و109 تماس حاصل نمایند.

وی با اشاره به اینکه علاقمندان می‌توانند برای ثبت‌نام به سایت سازمان سنجش مراجعه نمایند گفت: پذیرش در این رشته‌ها بدون آزمون بوده و فقط نیاز به مدرک دیپلم است.

وی تصریح کرد: هم‌اکنون این مرکز دارای 18 کد رشته در مقطع کاردانی و کارشناسی است و حدود یک‌هزار و 600 دانشجو در رشته‌های مختلف مشغول به تحصیل هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار