کد خبر: ۱۷۷۹۳۷
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۳ 08 February 2016

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز با اعلام اینکه در استان البرز 220 هزار تبعه افغانی وجود دارد، بیان داشت: حضور این افراد موجب معضلات و تهدید اشتغال است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، اسماعیل خلیلی ظهر امروز در همایش تجلیل از کارآفرینان برتر استان البرز اظهار داشت: توسعه کار و اشتغال یکی از مهمترین اولویتهای مسئولان است و باید به آن توجه ویژه و اساسی داشت.

وی ادامه داد: کاهش نرخ بیکاری و ایجاد اشتغال نیازمند یک اقدام جهادی است و باید همه با تعامل و مشارکت این مهم را به تحقق برسانیم.

مدیرکل تعاون، کار ورفاه اجتماعی استان البرز افزود: یکی از مهمترین مطالبات جوانان ایجاد اشتغالزایی و رفع بیکاری است که باید به این مهم توجه ویژه داشته باشیم چرا که جوانان آینده سازان این مملکت هستند و باید فکر جدی برای این مهم داشته باشیم.

خلیلی مسئله برجام را امری در جهت رسیدن به اهداف و رفع مشکلات عنوان کرد و بیان داشت: واردات باید تسهیل کننده تولیدات ما باشد، تعاونی‌ها باید در بخش تولیدات دانش بنیان و صنایع دانش بنیان فعال باشد.

وی با اعلام اینکه در استان البرز 220 هزار تبعه افغانی وجود دارد، بیان داشت: حضور این افراد موجب معضلات و تهدید اشتغال است و مسئولان باید عدم استفاده از نیروی خارجی را به صورت جدی‌تری در برنامه خود داشته باشند.

این مسئول از دیگر مشکلات را ورود کالای قاچاق عنوان کرد و بیان داشت: یکی از مهمترین راهکارهای مهم برای وارد نشدن کالای قاچاق کد گذاری کالا است لذا باید مشخص شود در بازار چه کالایی قاچاق است یا قاچاق نیست.

درآیین تجلیل از کارآفرینان برتراستان البرز 8 کارآفرین برتر،6واحد تولیدی برتر و 2 تعاونی کارآفرین تجلیل شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار