سرپرست اداره بازرسی ونظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان از اجرای طرح ویژه نظارتی در ایام‌الله دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی خبر داد.
کد خبر: ۱۷۶۷۷۹
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۸ 07 February 2016
سرپرست اداره بازرسی ونظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان از اجرای طرح ویژه نظارتی در ایام‌الله دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی خبر داد.

به گزارش تابناک ایلام؛«سعید گل‌محمدی»در خصوص این خبر اعلام داشت: به منظور جلوگیری از افزایش قیمت کالاها و خدمات و در راستای افزایش رضایت‌مندی مشتریان، طرح نظارتی در ایام الله دهه مبارک فجر در سطح کلیه شهرستان‌ها در حال اجراست.

سرپرست اداره بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت افزود: گروه‌های کالایی لوازم یدکی، باطری خودرو، لاستیک، روغن موتور، فرش شویی، واحدهای خیاطی، لوازم خانگی، مبلمان فرش و موکت، رنگ و ابزارآلات ساختمانی، آرد و نان، میوه و تره بار از جمله اقلامی هستند که در طرح ویژه مورد بررسی و پایش قرار می‌گیرند.

وی با اشاره به اینکه درج قیمت و صدور فاکتور فروش جز مواردی است که صاحبان اصناف باید به آن توجه جدی کنند اضافه کرد: در صورت مشاهده هرگونه تخلف برخورد قانونی صورت می‌گیرد.

گل‌محمدی خاطرنشان کرد: علاوه بر بازرسی‌های مستقیم از واحدهای صنفی، سامانه 124 نیز به صورت شبانه روزی آماده دریافت شکایات و گزارش‌های مردمی است.

سرپرست اداره بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تصریح کرد: بعد از اجرای این طرح 10 روزه،طرح ویژه ایام نوروز نیز آغاز می‌شود که در زمان مقرر جزئیات آن نیز اطلاع‌رسانی خواهد شد./م


منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار