استاندار قم:
استاندار قم گفت: با رعایت جوانب مختلف، انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی در این استان در نهایت دقت و مراقبت برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۱۷۶۵۸۰
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۲:۱۹ 06 February 2016
به گزارش تابناک قم، سید مهدی صادق در همایش شکرانه خانه دار کردن یک هزار خانواده تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی(ره) در استان قم ضمن گرامیداشت دهه مبارک فجر افزود: یادآوری اهمیت حضور حداکثری مردم در انتخابات برای عمل به وظیفه دینی، تاریخی و اجتماعی مطلبی است که همواره در سخنان رهبر معظم انقلاب و مسئولان نظام مشاهده می شود.

وی افزود: با وجود اختلاف سلیقه های موجود، مردم ولایت مدار استان قم بار دیگر حماسه ای بزرگ رقم خواهند زد و با حضور گسترده خود در انتخابات پیش رو توطئه های دشمنان را خنثی خواهند کرد.

وی ادامه داد: برای اجرای دقیق قانون در انتخابات، نهایت دقت و مراقبت از سوی مسئولان استان صورت می گیرد تا به هیچ عنوان حقی از مردم ضایع نشود. 

صادقی گفت: تمام تلاش مسئولان استان این است که با بسیج امکانات و رعایت جوانب مختلف، در انتخابات پیش رو از رای مردم به عنوان امانت حفاظت شود.

دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری هفتم اسفند ماه امسال برگزار می شود.

استاندار قم در بخش دیگری از سخنان خود با قدردانی از کمیته امداد امام خمینی(ره) و خیران حامی محرومان، افزود: امید است در آینده ای نزدیک شاهد ارتقاء بیش از پیش زندگی مددجویان و کاهش نیاز آنها به کمک های نهادهای حمایتی باشیم.

این مراسم به همت کمیته امداد امام خمینی استان قم در سالن همایش های شهرداری قم برگزار شد و در آن با حضور پرویز فتاح رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) و مسئولان استانی از خیران و مدیران نمونه در عرصه خدمت رسانی به محرومان و ساخت واحد مسکونی برای مددجویان تجلیل به عمل آمد. 
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار