معاون استاندار:
هفتمین نشست منطقه ای وکارگاه های آموزشی تقویت همکاری های تخصصی شبکه ای سازمان های مردم نهاد حوزه زنان وخانواده ودستگاهای اجرایی مرتبط جنوب کشور،با حضور نمایندگانی از استانهای فارس، بوشهر ،خوزستان وکهگیلویه وبویر احمد،برگزار شد
کد خبر: ۱۷۶۵۷۱
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۲ 06 February 2016
هفتمین نشست منطقه ای وکارگاه های آموزشی تقویت همکاری های تخصصی شبکه ای سازمان های مردم نهاد حوزه زنان وخانواده ودستگاهای اجرایی مرتبط جنوب کشور،با حضور نمایندگانی از استانهای فارس، بوشهر ،خوزستان وکهگیلویه وبویر احمد،برگزار شد.
به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد،خانم رحمانپور مدیر کل بانوان وخانواده در این نشست ضمن خیر مقدم به هیئاتی که از استانهای فارس، بوشهر و خوزستان شرکت کرده اند گفت: این نشستها باعث همکار ی بهتر دولت و ملت میشود.
گسترش نظارت مهمترین کارکرد تشکل های مردم نهاد
رحمانپور اضافه کرد: استان ما میزبان 170 نفر از استانهای جنوب کشور هست که در این زمینه از دولت تدبیر و امید و از درایت استاندار استان دکتر خادمی تشکر وقدردانی می شود که این فرصت را در اخیار بانوان استان قرار دادند تا بتوانند نقشی پررنگ در جامعه داشته باشند.
گسترش نظارت مهمترین کارکرد تشکل های مردم نهاد
معاون سیاسی امنیتی استاندار در این نشست ضمن خیر مقدم و خوشامدگویی به استانهای همجوار تصریح کردند:انقلاب اسلامی یک تحول درونی بود که تحولات بیرونی در جامعه را در عرصه علم ، عدالت و عقل جستجو می کرد.
 ایشان ضمن گرامی داشتن ایام دهه فجرخاطرنشان کردند که در مکتب اسلام نقش مردم نقش اساسی است و مشارکت و حضور آحاد مردم دربخشهای مختلف از اهداف انقلاب است.
گسترش نظارت مهمترین کارکرد تشکل های مردم نهاد
 دکتر محمدی افزود:دولت تدبیر و امید به این نکته تأکید دارد که نقش تشکل های مردم نهاد را جستجو بکند.
وی در ادامه در خصوص "کارکردهای تشکلهای مردم نهاد گفت:اولین کارکردتشکل ها اطلاع رسانی و آگاهی عمومی است. از دیگر اهداف تشکلها جذب سرمایه ومنابع مردمی است و دیگر کارکرد تشکل ها ایجاد ،گسترش و تقویت هماهنگی بین مجموعه دولت و ملت است.
محمدی ادامه داد:گسترش نظارت عمومی از مهمترین کارکردهای تشکل های مردم نهاد است.ارزیابی عملکردها هم از دیگر کارکردهای تشکل های مردم نهاد است.
دکتر محمدی به موضوع تعامل اشاره کرد وافزود:درجهت تعامل باتشکل ها،دولت باید بستر سازی کند که استعدادها شناسایی بشود و توانمند سازی مدیریتی افزایش یابد.
گسترش نظارت مهمترین کارکرد تشکل های مردم نهاد

گزارش و عکس:جهان مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار