قائم مقام کمیته امداد امام خمینی استان همدان از پرداخت پرداخت یک‎هزار و 171 فقره جهیزیه به زوج‌های زیر پوشش کمیته امداد همدان خبر داد.
کد خبر: ۱۷۶۲۶۹
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۱ 07 February 2016

قائم مقام کمیته امداد امام خمینی استان همدان از پرداخت پرداخت یک‎هزار و 171 فقره جهیزیه به زوج‌های زیر پوشش کمیته امداد همدان خبر داد.

به گزارش فارس، علی نامداردر بازدید از دوره آموزشی نوعروسان زیر پوشش کمیته امداد و تبریک به مناسبت ایام‌الله دهه فجر اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون یک‌هزار و 171 فقره جهیزیه با اعتبار بالغ بر 26 میلیارد و 295 میلیون ریال به زوج‌های جوان پرداخت شده است.

وی تصریح کرد: مشاوره و آموزش خانواده در راستای تحکیم بنیان خانوداه‌های مددجو در طول سال برای نوعروسان زیر پوشش برگزار می شود.

قائم مقام کمیته امداد امام خمینی استان همدان تصریح کرد: خدمات آموزش خانواده رایگان به صورت گروهی به مددجویان ارائه می‌شود.

وی با بیان اینکه این تعداد جهیزیه در قالب 898 فقره جهیزیه دختران مورد حمایت با اعتبار 22 میلیارد و 177 میلیون ریال تدارک دیده شده است، افزود: 156 فقره در قالب هدیه ازدواج پسران زیر پوشش با 970 میلیون ریال و 86 مورد کمک به ازدواج مجدد بانوان با اعتبار یک میلیارد و 832 میلیون ریال تهیه شده است.

نامدار خاطرنشان کرد: همچنین تعداد 31 فقره در قالب جهیزیه دختران خانواده‌های نیازمند با اعتبار یک‎میلیارد و 315 میلیون ریال به زوج‌های جوان پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه یک‎هزار و 170 نفر از زوج‌های جوان زیر پوشش این نهاد در انتظار یاری خیرین هستند، تاکید کرد: از خیرین و نیکوکاران می‎خواهیم در تأمین جهیزیه نوعروسان و فراهم کردن ازدواج آنان به کمیته امداد کمک کنند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار