سعادت : ترویج ورزش صبحگاهی مانند سوادآموزی به یک نهضت نیاز دارد تا مردم را از خانه ها بیرون بکشاند و بانگ سلامتی به خوبی به صدا در آید .
کد خبر: ۱۷۵۸۰۵
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۰ 05 February 2016
مصاحبه اختصاصی سایت خبری و تحلیلی تابناک آذربایجان غربی با سرپرست مرکز علمی-کاربردی دانشگاه صنعتی ارومیه


تقدیر

جوان پرس : آیین تجلیل از مربیان ورزش صبحگاهی استان با حضور استاندار آذربایجان غربی در اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار گردید.در این آیین با شکوه  از ۹۰ نفر از مربیان صبحگاهی بخش آقایان و بانوان شهرستان های استان با اهدای لوح و هدایای نقدی تجلیل بعمل آمد.

استاندار آذربایجان غربی در مراسم تجلیل از مربیان ورزش صبحگاهی گفت : انقلاب شکوهمند اسلامی ایران راهی است که همه مردم ایران به آن اعتقاد قلبی و ایمان راسخ دارند به طوری که در راه این اعتقاد از جان و مال و ناموس خود نیز گذشتند.

سعادت افزود : آذربایجان غربی ۱۲ هزار شهید گلگون کفن را تقدیم آرمان های مقدس نظام اسلامی کرده است و جوانان این مرز و بوم مردمانی هستند که در مکتب اسلام و انقلاب پرورش یافته اند.

او تصریح کرد : پارسال دستور فعال سازی تیم والیبال مهاباد رو دادیم و به رغم بی پولی با همدلی در شهرستان هدایت و مدیریت می شوند و با احترام و تعامل پیش می روند.

استاندار آذربایجان غربی با بیان اینکه ” ما طمعمون برای خدمتگذاری در حوزه ورزش زیاد است ” بیان کرد : آقای چمن گلی یک شخصیت باذکاوت ورزشی ملی هستند و خیلی خوشحالیم در استان حضور دارند.

وی ادامه داد : چمن گلی یک مدیر متخصص ورزش و یکی از قهرمانان خوشنام کشور بود که انتخاب وی برای مسئولیت ورزش و جوانان استان موجب خرسندی ما گردید و اداره کل ورزش و جوانان استان با حضور عبدالله چمن گلی به یک نمونه به تمام معنای تیم کاری منسجم تبدیل شده است.

سعادت در خصوص چگونگی انتصاب آقای چمن گلی برای مدیر کلی ورزش و جوانان هم خاطرنشان ساخت : یک روز در سالن ورزشی جنب ۶۰۰۰ نفری بودم و داشتم مسابقه رزمی را نگاه می کردم که یاد آقای چمن گلی افتادم و  با توجه به شناخت و سابقه ایشان جرقه پیدا کردنشان برای تصدی مدیرکلی این اداره در ذهنم ایجاد شد که با بررسی در بین همه گزینه ها نهایت امر ایشان را برای این مسوولیت معرفی کردیم.

http://news.ostan-ag.gov.ir/Portals/1/DNNArticleLightBoxContent/UploadImages/488/%D8%AD%D8%B6%D9%88%D8%B1%20%D9%85%D9%82%D8%A7%D9%85%20%D8%B9%D8%A7%D9%84%DB%8C%20%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D8%A7%D9%86%20%D8%AF%D8%B1%20%D9%85%D8%B1%D8%A7%D8%B3%D9%85%20%D8%AA%D8%AC%D9%84%DB%8C%D9%84%20%D8%A7%D8%B2%20%D9%88%D8%B1%D8%B2%D8%B4%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D8%A7%D9%861.JPG

استاندار آذربایجان غربی همچنین در خصوص سفرهای شهرستانی مدیرکل ورزش و جوانان استان مبنی بر برگزاری دوره های ورزشی بخصوص کشتی که رشته اصلی آقای چمن گلی است هم گفت : کمتر مدیر کلی مانند ایشان دیدم که رشته کاری خود را اینگونه تقویت نماید و بدون فاصله با مردم و در میان ورزشکاران و خود علاقمندان حضور پیدا کند ِ

وی اذعان کرد :  چندین بار در رسانه ها دیدم که شخص ایشان با حضور در شهرستان ها و ارتباط رودررو با ورزشکاران و علاقمندان در صدد ترویج یک رشته ورزشی است و این همان مصداق اخلاق ورزشی و مدیر فعال است.

استاندار آذربایجان غربی  با تاکید بر اینکه ” مربیان ورزش صبحگاهی همچون معلمانی دلسوز نقش مهمی در تربیت روح و جان انسان ها دارند، چرا که سلامتی را برای مردم به ارمغان می آورند” اظهار کرد : از عملکرد شایسته و نگاه متخصصانه اداره کل ورزش و جوانان به توسعه و تعمیم ورزش های همگانی بخصوص ورزش صبحگاهی و نیز اجرای شایسته این طرح تشکر می نمایم.

رئیس شورای ورزش همگانی استان افزود : در تلاشیم تا با پیش بینی اعتبارات لازم و کمک های سازمان مدیریت و برنامه ریزی مشکلات و منابع مالی اجرای طرح ورزش صبحگاهی را برای همیشه حل کنیم.

سعادت بیان کرد : دولت اهمیت ویژه ای به ورزش همگانی داده است و ما نیز در تلاشیم تا این اصل مهم سلامتی و نشاط را در سراسر استان تعمیم داده و آن را به فرهنگ تبدیل کنیم.
استاندار آذربایجان غربی گفت : مربیان ورزش صبحگاهی باید برای ترویج ورزش های همگانی، دلسوزانه و ماهرانه گام در میدان بگذارند و با ایجاد نهضتی بزرگ، مردم را از خانه هاشان به سمت ورزش و سالن های صبحگاهی بکشانند که این آجری بزرگ دارد.

سعادت  با اشاره به اینکه ” ترویج ورزش صبحگاهی مانند سوادآموزی به یک نهضت نیاز دارد و مردم را باید از خانه ها بیرون کشید تا بانگ سلامتی به خوبی به صدا در آید ” تاکید کرد : ما به ورزش همگانی نگاهی وسیع تر داریم و به رغم مشکلات عدیده ای که در ابتدای شروع طرح ورزش صبحگاهی داشتیم بازخورد بسیار ارزشمندی را بخصوص در زمینه حضور بانوان دریافت کردیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان نیز در ابتدای این مراسم گفت: اجرای طرح ورزش صبحگاهی با پشت سر گذاشتن تمامی مشکلات و محدودیت هایی که داشت روند به رو به رشدی را طی کرده است.
عبداله چمن گلی اظهار کرد: این طرح با حمایت مستقیم شخص استاندار در بیش از ۷۰ سالن ورزشی شهرستانهای سراسر استان در حال اجراست و با استقبال خوبی از سوی ورزش دوستان و علاقه مندان به انجام فعالیت های صبحگاهی مواجه شده است.
چمن گلی گفت: توسعه ورزش همگانی علاوه بر ایجاد شادابی و نشاط در بین آحاد جامعه بستر مناسبی برای رشد و توسعه ورزش قهرمانی و جذب و شناسایی استعدادهای ورزشی نیز فراهم می کند.

مدیرکل ورزش وجوانان استان اضافه کرد : بانی و باعث این مراسم و  توسعه ورزش صبحگاهی در استان دکتر سعادت است که خوشبختانه در کشور به مدل و الگو معرفی و تبدیل شد و الان در دستور کار ادارات ورزش و جوانان کشور قرار گرفته است.

در این مراسم دکتر اکرم مهدی زاده رئیس گروه توسعه ورزش های همگانی و تفریحی اداره کل ورزش و جوانان به ارائه عملکرد اداره کل در نحوه فرایند اجرای طرح ورزش صبحگاهی رایگان، سلامت همگانی پرداخت.

همچنین در این مراسم مرشد ستاری  با برگزاری برنامه مخصوص ورزش های باستانی به حاضرین خیر مقدم گفت.






مصاحبه اختصاصی سایت خبری و تحلیلی تابناک آذربایجان غربی با سرپرست مرکز علمی-کاربردی دانشگاه صنعتی ارومیه
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار