مدیرکل کمیته امداد امام (ره) استان یزد با بیان اینکه یکی از راهکارهای مشارکت مردمی وجود مراکز نیکوکاری است تاکید کرد: توسعه این مراکز در محلات از برنامه این نهاد است .
کد خبر: ۱۷۵۵۸۰
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۳ 05 February 2016
به گزارش تابناک یزد،محسن علیزاده شورکی در دیدار با حجت الاسلام سیدابراهیم حسینی امام جمعه ابرکوه بااشاره به اینکه کمیته امداد یک نهاد انقلابی وبرخواسته از متن مردم و متعلق به مستضعفین است اظهارکرد: هر جا و هرکاری که مردم در آن حضور داشتند توفیقات بسیار خوبی حاصل شده است .
وی به نقش ائمه جمعه و روحانیون در اعتمادسازی اشاره وافزود: ائمه جمعه و روحانیون نقش موثر و محوری در اعتمادعمومی و مردمی شدن فعالیت های کمیته امداد دارندو این نهادبا جدیت به سمت مردمی شدن در حرکت است و این جزو تاکیدات مقام معظم رهبری است.
امام جمعه ابرکوه نیز با بیان اینکه نیروهای کمیته امداد امام خمینی (ره) اداری و دولتی نیستند گفت: آنها مجری نیت علوی واولیاء الهی هستند.
حجت الاسلام سیدابراهیم حسینی اظهارکرد: فعالیتهای کمیته امداد درجهت محرومین تاثیر گذار بوده و توانسته درخدمت رسانی به این قشر محروم خدمات ارزنده ای داشته باشد.
امام جمعه ابرکوه بااشاره به کمکهای مردم وخیران به این نهاد تصریح کرد: مردم وخیران بیش از پیش این نهاد را درجهت کمک به نیازمندان یاری دهند.
فرماندار ابرکوه هم در دیدار مدیر کل کمیته امداد استان باگرامیداشت یاد خاطره امام خمینی (ره) و شهدای والامقام وتبریک ایام الله فجرگفت:کمیته امداد استان باید درجهت اشتغال و کمک به نیازمندان شهرستانهای محروم همچون ابرکوه رابیشتر دریابد.
سید نبی رسولی با اشاره به تلاش و فعالیتهای مدیریت کمیته امداد ابرکوه اظهارکرد: ابرکوه پتانسل وظرفیت هائی بالائی در حوزه کشاورزی ، دامپروری ، گردشگری و صنعت نوپا دارد.
وی خاطرنشان کرد:ابرکوه با داشتن بیش از 400اثر تاریخی و 14 شهر نمونه گردشگری درمیان گردونه سه استان اصفهان ، فارس ویزدقرار دارد.
فرماندارابرکوه بااشاره به نقش بخش خصوصی درایجاد اشتغال درحوزه گردشگری گفت: مددجویان کمیته امداد می توانند درحوزه گردشگری وجذب توریست اشتغال خوبی ایجاد کنند.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان یزد همچنین با فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ابرکوه دیدار کردو گفت وگو کرد.
دراین دیدار سرهنگ سیف اله ابراهیمی با تبریک ایام سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: دفاع از انقلاب و حفظ ارزشهای انقلاب از وظایف این نهاد است.
وی گفت:ناحیه مقاومت بسیج آمادگی دارد با کمیته امداد امام خمینی (ره) که نهاد برخاسته از انقلاب اسلامی است همکاری کند.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان یزد ضمن دیدار با کارکنان کمیته امداد شهرستان ابرکوه به اتفاق مدیر وجمعی از مسئولان این نهاد با تعدادی از مددجویان این شهرستان دیدار و از نزدیک مشکلات آنان را مورد بررسی قرار داد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار