به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی:
کد خبر: ۱۷۴۸۸۴
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۱ 03 February 2016

به گزارش تابناک  ایلام، در سومین روز از دهه فجر انقلاب اسلامی با حضور پرویز کولانی، فرماندارچرداول و نوراله عباداللهی رییس اداره کتابخانه های عمومی این شهرستان و جمعی از مسئولین محلی، نمایشگاه کتاب با محوریت کتابهای حوزه انقلاب اسلامی ایران و ایام الله دهه فجر توسط اداره کتابخانه های عمومی شهرستان چرداول در کتابخانه عمومی شهید باهنر با 1000 عنوان برگزار گردید در حاشیه این نمایشگاه حوزه علمیه فاطمیه(س) خواهران شهر سرابله نیز تعدادی از کتابهای و پایان نامه های خود را به نمایش گذاشتند.

کولانی، در این برنامه گفت: انقلاب اسلامی با تفکر، اندیشه و آرمان گرایی شکل گرفت. و توجه به ارزشها و دستاورد های آن در حوزه کتاب و کتابخوانی باید مورد توجه و اهمیت قرار گیرد. وی بر اهمیت کتاب و کتابخوانی به عنوان ابزار و رسانه ای ماندگار در ترویج و صیانت از انقالب تاکید کردند.

عبادالهی رییس اداره کتابخانه های های شهرستان چرداول برگزاری نمایشگاه کتاب را گامی موثر در ترویج مطالعه و کتابخوانی توصیف کرد و گفت:در این نمایشگاه 1000 عنوان کتاب به مدت یک هفته نمایش گذاشته شده که موضوع بیشتر آنها تاریخ انقلاب اسلامی است که عامه مردم علی الخصوص جوانان و نوجوانان با بازدید از آن با منابع کتابی و اسناد مرتبط با انقلاب اسلامی آشنا می شوند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار