با حضور جهانگیری معاون اول رییس جمهور فردا سه طرح مهم آبی و برقی در شرق هرمزگان به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی به بهره برداری می رسد.
کد خبر: ۱۷۴۸۱۷
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۵ 03 February 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، استاندار هرمزگان گفت : بخش گاز نیروگاه سیکل ترکیبی گنو در نزدیکی بندرعباس یکی از این طرحهاست که با ظرفیت 648 مگاوات در چهار واحد گازی ساخته شده است.
 
جاسم جادری افزود : برای ساخت این بخش 700 میلیارد تومان هزینه شده است .
 
مرحله نخست طرح آبرسانی سد جگین –جاسک نیز فردا با حضور معاون اول رییس جمهور در شهرستان جاسک به بهره برداری می رسد.
 
استاندار هرمزگان گفت : برای اجرای این طرح که یکی از بزرگترین طرح های آبرسانی کشور است 190 میلیارد تومان هزینه شده است.
 
جادری افزود : با بهره برداری از این طرح، آب آشامیدنی 143 هزار نفر از ساکنان شهر ستان جاسک ، 105 روستای این مسیر و منطقه نظامی و انتظامی و ناوگان دریایی جنوب تامین می شود.
 
پیشرفته ترین آبشیرینکن روستایی هرمزگان درروستای بنجی شهرستان جاسک نیز فردا در سفر جهانگیری به شهرستان جاسک به بهره برداری می رسد .
 
این آبشیرین کن که در ساخت آن از پیشرفته ترین فناوری روز دنیا استفاده شده است ، روزانه 3 هزار و پانصد مترمکعب در شبانه روزآب تولید می کند.
 
برای این آب شیرین کن 10میلیاردتومان با مشارکت سرمایه گذاری بخش خصوصی و20 میلیارد تومان ازمحل اعتبارات تملک ودارایی دولت تامین شده است.
 
آبشیرین کن بنجی جاسک آب آشامیدنی 25روستا با جمعیت بیش از 7هزارنفر را تامین می کند .   
 
آقای نوبخت رییس سازمان مدیریت وبرنامه ریزی کشور و چیت چیان وزیر نیرو از همراهان آقای جهانگیری معاون اول رییس جمهور در سفر به هرمزگان هستند .
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار