در دومین روز از دهه مبارک فجر، صدها طرح عمرانی، خدماتی و اقتصادی دیگر در استان کرمان به بهره برداری رسید. در شهر بابک، زرند، بم، رفسنجان و ... بیشاز 300 طرح افتتاح شدند طرح های عمرانی با رویکرد اقتصاد مقاومتی در دهه مبارک فجر افتتاح شدند
کد خبر: ۱۷۴۳۶۶
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۳ 02 February 2016
در شهر بابک امروز بهره برداری از 13 طرح مخابراتی شامل 7 طرح توسعه اینترنت پرسرعت و 6 طرح توسعه تلفن همراه نسل سه آغاز شد.محمد کارگر سرپرست شرکت مخابرات شهربابک گفت برای اجرای این طرحها 32 میلیارد ریال از اعتبارات شرکت مخابرات ایران هزینه شده است.
در زرند نیز طرح بهینه سازی خط تولید کارخانه ذغالشویی و جاده های آسفالته 6 روستا به بهره برداری رسید..
به گفته حبیب الله خنجری فرماندار زرند برای اجرای این طرحها 47 میلیارد ریال هزینه شده است. در بم ، بهره برداری از 300 طرح بزرگ و کوچک روستایی امروز آغاز شد.
رضا رحیم نژاد بخشدار مرکزی بم گفت این طرحها که برای اجرای آنها حدود 8 میلیارد تومان هزینه شده است شامل زیرسازی ، آسفالت ، سنگ فرش و موزائیک معابر چند روستا ، یک کارگاه تولید قطعات بتنی ، یک واحد مرغداری ، یک سالن ورزشی ، دو ساختمان دهیاری و 4 بوستان روستایی است .
در ریگان نیز امروز بهره برداری از 155 طرح اشتغالزایی کمیته امداد امام خمینی آغاز شد. منوچهر آشورزاده مدیر کمیته امداد امام خمینی ریگان گفت این طرحها در زمینه های مختلف کشاورزی ، دامداری و فعالیتهای مختلف صنفی اجرا شده و بیش از 160 نفر از مردم روستاهای محروم ریگان را مشغول به کار کرده است .
 وی افزود برای اجرای این طرحها حدود 25 میلیارد ریال هزینه شده است. در رفسنجان نیز امروز یک زمین بازی پینت بال با همکاری شهرداری رفسنجان و سپاه پاسداران این شهر افتتاح شد . برای احداث این زمین بازی 200 میلیون ریال هزینه شده است .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار