نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: زنان از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون در راستای اهداف امام (ره) و انقلاب در همه عرصه ها نقش آفرین بوده اند.
کد خبر: ۱۷۴۱۱۴
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۰ 02 February 2016

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: زنان از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون در راستای اهداف امام (ره) و انقلاب در همه عرصه ها نقش آفرین بوده اند.

به گزارش تابناک ایلام؛حجت الاسلام و المسلمین محمدنقی لطفی روز سه شنبه در دیدار مشاور امور بانوان استاندار و مشاوران امور بانوان دستگاه های اجرایی استان ایلام اظهار کرد: یکی از مهمترین عوامل شکل گیری و پیروزی انقلاب اسلامی و استمرار و استحکام نظام اسلامی زنان هستند.
وی افزود: انقلاب اسلامی نه تنها به زنان ایران بلکه به تمام زنان جهان هویت بخشید و جایگاه آنها را در تمامی عرصه های اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و فرهنگی تثبیت کرد.
امام جمعه ایلام تاکید کرد: امام خمینی(ره) از همان ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی زنان را در عرصه های مختلف دخیل کردند و اکنون جامعه زنان کشورمان با حفظ هویت اخلاقی و دینی خود در جایگاه والایی قرار دارند.
حجت الاسلام لطفی یادآور شد: بر خلاف غرب که از زنان به عنوان کالایی برای پیشبرد اهداف خود بهره می برد هنر امام راحل و انقلاب اسلامی اینکه زنان دوشادوش مردان در تمامی عرصه ها حضور فعال و تاثیر گذار دارند.
وی گفت: یکی از مهمترین عرصه هایی که زنان بیشترین و بالاترین مشارکت و حضور را دارند عرصه انتخابات است.
امام جمعه ایلام با اشاره به معضل طلاق در کشور و استان ایلام افزود: این موضوع نگران کننده و جدی است و تلاش برای جلوگیری از فروپاشی نظام خانواده گامی بسیار بلند و از ارزش های والای انسانی است.
حجت الاسلام لطفی اضافه کرد: زنان باید تلاش کنند در این زمینه نقش آفرین بیشتری داشته باشند و در راه اهداف امام، رهبری و شهدا و اعتلای نظام مقدس اسلامی گام بردارند و مانع از فروپاشی کانون خانواده ها شوند.
مشاور امور بانوان استاندار ایلام و مدیرکل زنان و خانواده استانداری ایلام نیز در این دیدار گفت: زنان ایرانی با نقش آفرینی و مسئولیت پذیری ثابت کردند که در هیچ یک از روزهای پرتلاطم این کشور در انجام مسئولیت های خود کوتاهی نکرده اند.
کلثوم خلیلوند افزود: زنان با استقامت و ایثارگری دوشادوش، همگام و همپای مردان و حتی پیش روتر از آنان تمامی برهه های سرنوشت ساز را با کارنامه ای درخشان پشت سر گذاشته اند.
وی اظهار کرد: زنان اکنون نیز همچون گذشته در سایه بهره مندی از ظرفیت ها و توانمندهای خود و با مدیریتی جهادی در تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی مورد نظر مقام معظم رهبری گام های موثری بر می دارند.
مشاور امور بانوان استاندار ایلام تاکید کرد: زنان به موازات ایفای نقش های مادری و همسری، در تمامی عرصه های اجتماعی و سیاسی و فرهنگی جامعه خود نقش آفرین خواهند بود تا در فرآیند توسعه متوازن و همه جانبه به عنوان نیمی از سرمایه اجتماعی کشور مسئولیت خطیر خود را ایفا کنند./ف

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار