مراسم جشن بادبادک‌ها با حضور پرشور کودکان و نوجوانان به مناسبت دهه مبارک فجر در قیروکارزین برگزار شد.
کد خبر: ۱۷۳۷۴۸
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۵ 01 February 2016
خبرگزاری فارس: برگزاری مراسم جشن بادبادک‌ها در قیروکارزین

تابناک فارس به نقل از فارس:عصر امروز مراسم جشن بادبادک‌ها با حضور پرشور کودکان و نوجوانان به مناسبت دهه مبارک فجر در ورزشگاه آزادی شهر قیر توسط اداره بهزیستی قیروکارزین برگزار شد.

در این آیین کودکان شرکت‌کننده شاد و خندان با دویدنشان به همراه بادبادک‌های خود در فضای ورزشگاه آزادی شهر قیر فضایی صمیمی و کودکانه به آن بخشیدند.

کودکان شرکت‌کننده آرزوهای کوچک و بزرگ خود را به ریسمان بادبادک‌ها بستند و آن‌ها را در رؤیاهای خود در آسمان آبی به پرواز درآوردند.

امروز فضای سرشار از شادی و همکاری که میان بزرگ‌ترها و کودکان ایجاد شد توانست رابطه والدین و کودکان را نیز بیشتر و نزدیک‌تر کند.

رئیس اداره بهزیستی قیروکارزین در حاشیه برگزاری این مراسم اظهار داشت: این جشن فرصتی برای شادی بچه‌ها فراهم کرد چراکه تجمع گسترده کودکان در یک فضای باز و وجود صدها بادبادک رنگی، نوعی آزادی روح و شاد زیستن را برای کودکان به ارمغان می‌آورد.

بهمن طالبی هدف از برگزاری این برنامه را ایجاد نشاط و فراهم کردن فضایی شاد برای کودکان و خانواده‌ها ذکر کرد و افزود: در اجرای این فعالیت‌ها باید سعی شود ضمن به‌کارگیری خلاقیت شرکت‌کنندگان، بادبادک‌ها بیشتر با استفاده از مواد دورریختنی ساخته شود.

وی همچنین برپایی جشن بادبادک‌ها را کاری بسیار پسندیده و خوب برشمرد و تصریح کرد: حضور والدین و مسئولان در این مراسم فضایی سرشار از شادی و همکاری میان بزرگ‌ترها و کودکان ایجاد کرد.

طالبی اضافه کرد: بازی به‌عنوان بخش پذیرفته‌شده‌ای از زندگی کودک از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و انجام چنین مراسمی فرصتی برای باهم بودن کودکان و تشویق آنان برای انجام بازی‌های دسته‌جمعی و مفرح، در راستای تقویت روحیه اجتماعی کودکان است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار