همزمان با سالروز لحظه ورود حضرت امام (ره) به کشور زنگ انقلاب در شهرستان چرداول به صدا درآمد
کد خبر: ۱۷۳۶۲۰
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۹ 01 February 2016
به گزارش خبرنگار خبرگزاری تابناک ایلام:همزمان با سالروز لحظه ورود حضرت امام (ره) به کشور زنگ انقلاب در شهرستان چرداول به صدا درآمد


این مراسم که با حضور مسئولین شهرستان ودانش آموزان دبیرستان دخترانه خدیجه کبری ،رأس ساعت 09:30صبح مراسم نمادین زنگ انقلاب توسط امام جمعه شهرستان حجت السلام "امرایی"نواخته شد.

اجرای سرود همگانی ، برنامه ورزشی ،شعر خوانی،خوانده شدن سرود انقلاب توسط دانش آموزان ودر ادامه سخنرانی امام جمعه وفرماندار شهرستان از دیگر برنامه های این آیین بود.

احمد امرایی"امام جمعه شهرستان در این مراسم اظهار کرد:بحث آموزش در مکاتب رژیم طاغوتی که معلمان چه کسانی بودنند و وضعیت دانش آموزان چگونه بود واز چه تنبیه هایی استفاده می کردنند ومعلمان سخت دل وبی دینی بود که بیشتر اوقات به جای تدریس کتاب قرآن وقت آن کلاس رو به زنگ ورزش تبدیل می کردنند.

امام جمعه شهرستان ادامه داد:باید پروردگار راشکر کنیم  که در یک کشوری زندگی می کنیم که دارای سپاه وارتشی قدرتمند وملتی بصیر و آگاه وهمیشه درصحنه ،ویکی از امن ترین وآرام ترین کشورها در سطح خاورمیان می باشد.

و درادامه مراسم "کولانی"فرماندار شهرستاندرخصوص این روز بزرگ اظهار داشت:این روز تاریخی روزی است که نوری برفضای نیلی آسمان ایران طنین انداز می شود.

وی در ادامه گفت:اندیشه خود باوری که با پیروزی انقلاب به وجود آمدبا عث شد که دنیا با مکتب اسلام به درستی آشنا شوند که این از برکات انقلاب بود که باعث درخشش دانشمندان ایران بر بام جهان شد.
فرماندار چرداول  در پایان از حضور مسئولین ودانش آموزان در این مراسم عظیم که نشانه اقتدار ملت است تقدیر وتشکر کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار