رئیس هیئت اسکی استان همدان گفت: کلاس کارآموزی پیشرفته اسنوبرد اسکی برای نخستین بار در استان همدان در حال برگزاری است.
کد خبر: ۱۷۳۴۳۵
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۲ 01 February 2016
رئیس هیئت اسکی استان همدان گفت: کلاس کارآموزی پیشرفته اسنوبرد اسکی برای نخستین بار در استان همدان در حال برگزاری است.

به گزارش مهر،کاظم عرب با اشاره به برگزاری کلاس کارآموزی اسنوبرد در همدان اظهار داشت: کلاس کارآموزی پیشرفته اسنوبرد برای نخستین بار در استان همدان زیر نظر علیرضا معماریان مدرس درجه‌یک فدراسیون اسکی در پیست اسکی تاریک دره در حال برگزاری است.

وی افزود: این کلاس با حضور ۸ نفر در رشته آموزش اسنوبرد فری استایل در حال برگزاری است.

رئیس هیئت اسکی استان همدان بابیان اینکه در حال حاضر ۱۲۰ اسنوبرد باز در استان فعالیت می‌کنند، گفت: این کلاس به مدت پنج روز به‌صورت کارگاهی برگزار می‌شود و در پایان از شرکت‌کننده‌ها آزمون گرفته خواهد شد.

عرب بابیان اینکه پیست تاریک دره همدان نقطه قوت ورزش اسکی همدان است، بیان کرد: پیست اسکی تاریک دره همدان یکی از بزرگ‌ترین پیست‌های اسکی ایران و دارای تأییدیه بین‌المللی بوده که پس از پیست‌های شمشک و دیزین به‌عنوان منحصربه‌فردترین پیست اسکی در تمام کشور مطرح است.

وی عنوان کرد: این پیست با یک هزار و ۶۰۰ متر طول قابلیت برگزاری مسابقات اسکی روی چمن و برف را در تمام فصول سال دارد و تله سیژ این مجموعه با ۱۰۰ صندلی و هزار و ۶۰۰ متر طول خط، فعال‌شده و با راه‌اندازی این دستگاه وسعت پیست به ۵۰ هکتار رسیده است.

رئیس هیئت اسکی استان همدان با اشاره به جایگاه هیئت اسکی استان همدان گفت: سال گذشته در ارزشیابی فدراسیون اسکی کشور در بین ۱۵ هیئت اسکی کشور رتبه اول را به خود اختصاص دادیم.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار