معاون تبلیغ و ارتباطات مرکز تخصصی نماز از اجرای طرح سلام زائر در قم برای تبلیغ و ترویج فرهنگ نماز خبر داد.
کد خبر: ۱۷۲۶۲۷
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۲ 30 January 2016
به گزارش تابناک قم، حجت‌الاسلام اسماعیل ولی‌خانی با اشاره به فعالیت‌های جدید مرکز تخصصی نماز اظهار کرد: انواع کتاب‌های مرکز تخصصی نماز به صورت اندروید در پایگاه اطلاع‌رسانی قرار داده می‌شود، این کتاب‌ها در زمینه شیوه‌های دعوت به نماز بوده است.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه اجلاس سراسری نماز امسال در استان قزوین برگزار شده، حدود 100 برنامه و نشست در استان قزوین برای خانواده‌ها، کارکنان دستگاه‌ها و دانش‌آموزان برگزار کردیم.

معاون تبلیغ و ارتباطات مرکز تخصصی نماز با اشاره به برنامه‌های مرکز تخصصی نماز ویژه اجلاس سراسری نماز گفت: حدود پنج نفر از کارشناسان مرکز از تاریخ اول تا 6 بهمن در نمایشگاهی که به عنوان عطر حضور پیش از اجلاس در استان قزوین برگزار شده بود، ‌پاسخگوی سؤالات مردم در زمینه‌های خانواده،‌ شیوه‌های دعوت دانش‌آموزان و کودک و نوجوان بودند.

وی به برنامه‌های سال آینده مرکز تخصصی نماز اشاره کرد و افزود: طرح تربیت مربی خانواده، کودک و نوجوان و مربی احکام با موضوع نماز در استان‌ها برگزار می‌شود و برای هر استان 15 نفر سهمیه قرار دادیم، هدف از طرح این است که در استان‌ها بومی‌سازی در زمینه تامین نیرو صورت گیرد تا بتوانیم برای آموزش در مدارس از آنها استفاده کنیم.

ولی‌خانی از اجرای طرح سلام زائر خبر داد و افزود: با توجه به اینکه شب‌های چهارشنبه و جمعه زائران زیادی به شهر قم سفر می‌کنند، برای استفاده از این ظرفیت برای تبلیغ و ترویج فرهنگ نماز پس از مذاکره با معاون فرهنگی مسجد جمکران بنا شد، در طول یک سال 100 کارشناس را در شب‌های جمعه و چهارشنبه به مسجد جمکران اعزام کنیم تا به برگزاری میزگردهای پرسش و پاسخ در شبستان‌ها و مسجد جمکران بپردازند.

وی خاطرنشان کرد: فعالیت دیگر مرکز برگزاری محفل‌ها و دوره‌هایی در بین زائران است تا فرهنگ نماز را ترویج داده و تبلیغ کنیم.

معاون تبلیغ و ارتباطات مرکز تخصصی نماز با بیان اینکه مرکز تخصصی نماز حدود 150 نفر استاد و کارشناس فعال دارد که در طول سال به سراسر کشور برای برگزاری دوره‌های آموزشی و نشست‌های نماز اعزام می‌شود، گفت: دوره ارتقا بخشی به اساتید و کارشناسان سال آینده برگزار می‌شود که درصدد هستیم افراد با مهارت‌ها، شیوه‌ها و روش‌های جدید کلاس داری، سخنرانی و مخاطب‌شناسی آشنا شوند.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار