معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش ملایر بر لزوم پیگیری افت تحصیلی دانش‌آموزان در این مقطع تحصیلی تأکید کرد.
کد خبر: ۱۷۲۵۲۲
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۱ 31 January 2016

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش ملایر بر لزوم پیگیری افت تحصیلی دانش‌آموزان در این مقطع تحصیلی تأکید کرد.

به گزارش ایسنا،"سهیلا نهاوندی" در این رابطه افزود: به همین منظور جلسه تخصصی معاونان آموزشی مقطع ابتدایی با هدف تبیین شرح وظایف معاونان آموزشی و کیفیت‌بخشی به امور آموزشی مدارس تشکیل شد.

وی اظهار کرد: تقویت جلسات مربوط به شورای آموزشگاه، آموزگاران و دانش‌آموزی، مطالعه مستمر منابع آموزشی و اسناد بالادستی از دیگر اهداف جلسه تخصصی معاونان آموزشی مقطع ابتدایی بود.

نهاوندی ادامه داد: در این نشست پس از تبیین شرح وظایف معاونان آموزشی، از معاونان خواسته شد در راستای کیفیت‌بخشی به امور آموزشی مدارس تلاش مضاعف داشته باشند.

وی با اشاره به اهمیت توجه به اختلالات یادگیری(دانش‌آموزان آهسته گام) و حفظ کرامت این دانش‌آموزان و خانواده‌هایشان، گفت: با توجه به ماندگاری یادگیری در دوران ابتدایی باید آموزگاران اهتمام ویژه‌ای به آموزش در این دوران داشته باشند.

نهاوندی اظهار کرد: حمایت از شهرداران مدارس در انجام فعالیت‌ها و تهیه مستندات و تقویت حس مسئولیت‌پذیری در دانش‌آموزان و انسداد مبادی بی‌سوادی، حفظ مسائل امنیتی مدارس و محرمانه بودن اطلاعات شخصی دانش‌آموزان، توجه به عملکرد دقیق کارکنان و انجام ارزشیابی واقعی بر اساس مستندات موجود و ممنوعیت تبلیغات برای کاندیداهای نمایندگی مجلس از جمله مواردی است که در اولویت کاری این معاونت قرار دارد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار