سرپرست هنرهای تصویری حوزه هنری استان اردبیل گفت: انیمیشن «نخ کش» از تولیدات حوزه هنری استان اردبیل در بین 17 اثر برگزیده بخش پویانمایی تجربی پنجمین جشنواره ملی فیلم حسنات قرار گرفت.
کد خبر: ۱۷۲۴۹۱
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۱ 30 January 2016

به گزارشخبرگزاری فارساز اردبیل، به نقل از روابط عمومی حوزه هنری استان اردبیل، رضا عیسی‌پور با بیان اینکهنیمیشن «نخ کش» از تولیدات حوزه هنری استان اردبیل در بین 17 اثر برگزیده بخش پویانمایی تجربی پنجمین جشنواره ملی فیلم حسنات قرار گرفت، اظهار کرد: این انیمیشن با مضمون اجتماعی و با تکنیک کات اوت به کارگردانی و طراحی کاراکتر زینب قربانی فریاد با تدوین رضا عیسی‌پور، انیماتوری بهمن طهماسبی‌پور و تهیه‌کنندگی حوزه هنری استان اردبیل تولید شده است.

وی گفت: فیلمسازان جوان حوزه هنری استان اردبیل در زمینه تولید آثار فاخر به خصوص در قالب انیمیشن دارای استعدادهای بالقوه‌ای هستند که حمایت از این هنرمندان در راستای شکوفایی استعدادهای خود از اصلی‌ترین برنامه‌های این واحد در طول سال 95 است.

سرپرست هنرهای تصویری حوزه هنری استان اردبیل افزود: زینب قربانی پیش از این با انیمیشن «قارقا» با مضمون دینی در جشنواره‌های مختلف ملی و بین‌المللی از جمله جشنواره ادیان و مذاهب ایتالیا حضور موفقی را تجربه کرده است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار