قرماندار تبریز اعلام کرد:
فرماندار تبریز با تقدیر از عزم و اراده شهرداری کلانشهر تبریز در خصوص تبدیل این شهر به یک کارگاه سازندگی گفت: رضایتمندی شهروندان از فعالیت‌های شهرداری تبریز در بخش‌های مختلف به عینه قابل مشاهده است.
کد خبر: ۱۷۲۳۸۷
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۷ 30 January 2016
به گزارش تابناک تبریز ، رحیم شهرتی‌فر در حاشیه بازدید از تعدادی از پروژه‌های آماده بهره‌برداری شهرداری تبریز اظهار داشت: شهرداری تبریز در طول سه سال گذشته با وجود مشکلات اقتصادی که گریبانگیر تمام کلانشهرهای کشور شده بود، عملکرد درخشان و متمایزی از این کلانشهرها داشته است.

فرماندار تبریز با اشاره به تکمیل و اتمام عملیات احداث ترمینال بزرگ تبریز اظهار داشت: پروژه ترمینال تبریز سالیان سال بود که راکد مانده بود و متاسفانه در گذشته یا عزم و اراده‌ای برای تکمیل این پروژه وجود نداشت و یا اینکه به دلیل مسائل مادی این پروژه چند ده سال راکد مانده بود.

وی با تقدیر از عزم و اراده شهرداری کلانشهر تبریز در خصوص تبدیل این شهر به یک کارگاه سازندگی گفت: رضایتمندی شهروندان از فعالیت‌های شهرداری تبریز در بخش‌های مختلف به عینه قابل مشاهده است و مردم می‌بینند که متخصصان عمرانی و شهری شهرداری تبریز برای زیباتر کردن و تبدیل این شهر به شهر مدرن و مکانی که آسایش و آرامش در آن موج بزند، شبانه روز تلاش می‌کنند.

شهرتی‌فر با اشاره به افتتاح چندین پروژه مهم و تاثیرگذار شهرداری تبریز در دهه مبارک فجر گفت: افتتاح پروژه‌های مختلف به خصوص ترمینال بزرگ و مرکزی تبریز به انتظار چندین ساله شهروندان پایان خواهد داد و قطعا با افتتاح این پروژه‌ها همزمان با اعیاد دهه‌فجر شاهد افزایش زیبایی‌ها و امکانات شهری این کلانشهر خواهیم بود.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار