کد خبر: ۱۷۲۰۱۹
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۳:۵۱ 30 January 2016

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز گفت: توجه به رفع مشکلات و توسعه خدمات‌رسانی مهمترین اولویت مسئولان است.
سردارعلی استاد حسینی اظهار داشت: توسعه خدمات‌رسانی به مردم و رفع مشکلات یکی از مهمترین اولویت‌های مسئولان است که با تمهیدات اندیشیده شده این مهم در استان البرز با روند مناسبی مواجه است.
وی در ادامه سخنان خود به راه‌اندازی سایت نمادین بهشت و جهنم کرج اشاره کرد و افزود: راه‌اندازی این سایت یکی از مهمترین اقدامات فرهنگی در استان بود توانست توجه سردار نقدی را را نیز به خود جلب کند.
فرمانده سپاه استان البرز تأکید کرد: در این سایت نمادین که در هفته دفاع مقدس راه‌اندازی شد، یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس گرامی داشته شده است.
استادحسینی یادآور شد: یکی از مهمترین اولویت‌ها و وظایف ما گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و انتقال آرمان‌های آنان به نسل امروز است که با راه‌اندازی این سایت توسط شهرداری کرج بخشی از وظایف خود را در این زمینه انجام داده‌ایم.
وی افزود: راه‌اندازی این سایت با همکاری و حمایت مدیریت شهری کرج با سپاه استان البرز انجام شد و بسیار مورد توجه قرار گرفت.
فرمانده سپاه استان البرز با بیان اینکه این سیت مورد توجه مردم نیز قرار گرفته است، خاطرنشان کرد: روزانه بیش از 4 هزار بازدید از این سایت می‌گیرد.
به گفته استادحسینی دانش‌آموزان و قشر نوجوان و جوان این کشور باید با فرهنگ ایثار و شهادت بیش از پیش آشنا شده و خود را موظف بر حفظ آرمان‌های این نظام بدانند.
وی با تأکید بر اینکه نسل امروز باید با دوران هشت سال دفاع مقدس مأنوس شود افزود: دشمنان برای رسیدن به اهداف شوم خود در نظر دارند فرهنگ ایثار و شهادت را از ذهن و فکر نسل امروز دور کنند اما ما باید با بیان واقعیات دوران دفاع مقدس و خاطرات جنگ نسل امروز را با آن دوران آشنا کنیم.
فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز با اشاره به اینکه در دوران دفاع مقدس نوجوانان و جوانان بسیاری برای دفاع از کشور به جبهه ها رفتند و جان خود را فدا کردند افزود: امروز نوبت جوانان و نسل امروز است تا با ادامه دادن راه شهدا و حفظ آرمان‌های آنان کشور را از چشم بدبینان دور کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار