یکی از کاندیداهای نمایندگی مجلس دهم که سابقه نمایندگی از یکی از شهرستان‌های خراسان رضوی را نیز دارد و شرکت تبلیغاتی منتسب به وی بیشترین حجم تبلیغات میلیاردی پدیده شاندیز را انجام می‌داد طی اطلاعیه‌ای به عنوان سخنران یک هیئت مذهبی معرفی شد.
کد خبر: ۱۷۱۵۳۷
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۳ 28 January 2016
به گزارش تابناک خراسان رضوی، این نماینده مجلس که در دوره اخیر از مشهد مقدس کاندیدا شده است و این روزها نامش در برخی لیستهای انتخاباتی اصولگرایان نیز دیده می شود به عنوان سخنران یک هیئت مذهبی معرفی شد.
این اقدام در دوران فعلی پیش از آغاز ایام تبلیغات انتخاباتی در حالی صورت می گیرد که کانال قاصدنیوز آن را اقدامی عجیب توصیف کرد.
جالب اینکه بنا بر شنیده ها شبکه عظیم و شرکت تبلیغاتی بزرگ متعلق به یکی از نزدیکان این نماینده محترم بیشترین تبلیغات اثرگذار را برای معرفی و سرمایه گذاری مردم در شرکت پدیده شاندیز ساخته است.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
امیر ع
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۰۴ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۰
پول مردم در پدیده ی شاندیز را با یک خط اعتباری از طرف دولت به یک بانک دولتی پرداخت کنید و 120 هزار خانواده را از فقر و بدبختی که مدیران کشور با حمایتشان از پدیده و صدا و سیما با تبلیغات 1000میلیارد تومانی مردم را هر روز و به سرمایه گذاری و سهامداری و همراهی با پدیده شاندیز تشویق میکردند....
ساجدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۰۲ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۰
پول ما را از طریق یک بانک پرداخت نمایید .این تنها مرحمی است بر روی استرس این مدت که به افراد ضعیف که تنها داراییشان را در پدیده سرمایه گزاری کردند میتواند باشد.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۳۵ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۲
جالب است همونهایی که اون موقع با تیلیغات آنچنانی کلی پول به جیب زدند الان ادعای حمایت از مردم و سهامداران پدیده را دارند تا پدیده ای ها بهشون رای بدهند ...
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار