کد خبر: ۱۷۱۵۰۱
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۰ 28 January 2016
مدیرعامل آتش نشانی یاسوج تاکید کرد: بیش از 350 مورد از مجموع حدود 700 مورد تماس های روزانه مردمی با شماره گویای 125 آتش نشانی مزاحمت های تلفنی است.
به گزارش ایرنا، محمد رستمی روز پنجشنبه در نشست خبری افزود: حدود 100 مورد نیز از این تماس ها در طول شبانه روز اشتباهاd سهوی از سوی مردم با سایر دستگاه های خدماتی از جمله خط گویای 121 مربوط به اتفاقات برق است.
وی نسبت به فرهنگ سازی و آگاهی بخشی رسانه ها در این زمینه تاکید کرد و گفت: بدون شک مشغول کردن تلفن گویای 125 تبعات جبران ناپذیر و پیامدهای ناگواری برای شهروندان و خانواده ها در پی خواهد داشت.
رستمی با اشاره به عملکرد آتش نشانی یاسوج در طول 10 ماه گذشته امسال نیز گفت: در این مدت بیش از دو هزار نفر در دستگاه ها و نهادهای مختلف اجرایی و خدماتی استان آموزش های لازم در ارائه شده است.
وی کل عملیات های انجام شده از سوی نیروهیا اتش نشانی یاسوج در طول 10 ماه گذشته امسال را 998 مورد اعلام کرد و افزود: بیشترین عملیات های انجام شده مربوط به ماه های خرداد، تیر و مرداد بوده است.
رستمی عمده ترین عملیات های انجام شده در این مدت را مربوط به تصادفات جاده ای با 83 مورد،مهار آتش سوزی منازل مسکونی 68 مورد ، آتش سوزی باغ ها ومزارع و منابع طبیعی و جنگل ها نیز به ترتیب 115 و 56 مورد ذکر کرد.
وی با تقدیر از محمدعلی جاوید شهردار یاسوج برای تامین نیروی انسانی مورد نیاز و نیز پرداخت به موقع حقوق و مزایای نیروها، گفت: این مهم نیز تاثیر و انگیزه فراوانی برای کار و تلاش بیشتر شبانه روزی در نیروها و کارکنان این دستگاه خدماتی ایجاد کرده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار