مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل گفت: مهلت ارسال آثار به جشنواره هفته قرآن و عترت در استان اردبیل تا ۱۲ اسفندماه امسال تمدید شد.
کد خبر: ۱۷۱۳۷۳
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۳ 28 January 2016

به گزارشخبرگزاری تسنیمازاردبیل، سیدناصر اسحاقی عصر امروز در جلسه بررسی هماهنگی برگزاری مسابقات قرآن و عترت اردبیل اظهار داشت: علاقه‌مندان به شرکت و حضور در جشنواره هفته قرآن و عترت می‌توانند آثار خود را در بخش‌های مختلف تا دوازدهم اسفندماه امسال به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

وی با بیان اینکه این جشنواره همزمان با اعیاد ماه پرفضیلت رجب، روزهای هفتم تا سیزدهم اردیبهشت ماه ٩٥ در اردبیل برگزار می‌شود، افزود: زمان‌بندی برای برگزاری جشنواره‌های هفته قرآن و عترت سبب افزایش تولید آثار فاخر در حوزه قرآن و عترت در استان‌ خواهد شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل گفت: شش فراخوان برای جشنواره‌های هفته قرآن و عترت استان اردبیل در بخش‌های رقابتی پیش بینی و منتشر شده و هدف کلی این برنامه‌ها، تولیدمحور بودن و کشف استعدادها است.

اسحاقی تصریح کرد: در جلسه هم اندیشی برنامه‌های هفته قرآن و عترت استان اردبیل که با حضور مدیران و نمایندگان دستگاه‌های اجرایی استان برگزار شد، بر برگزاری آبرومندانه و باشکوه این رویداد مهم قرآنی و نیز مشارکت و همراهی دستگاه‌های اجرایی استان تاکید شده است.

وی با اشاره به اینکه برای برگزاری هرچه بهتر هفته قرآن و عترت در سال ٩٥ از هم اکنون برنامه‌ریزی می شود، بیان کرد: جذب مخاطبان و همراهی مردم با این جشنواره‌ها و برگزاری هر چه باشکوه‌تر هفته قرآن و عترت در استان‌ها از مهمترین اولویت‌ها است .

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل اظهار کرد: علاقه‌مندان می‌توانند برای دریافت فرم شرکت در جشنواره به سایت فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل مراجعه کرده و اطلاعات لازم در این زمینه را نیز به دست آورند.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار