کد خبر: ۱۷۱۳۷۱
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۲ 28 January 2016
حجت الاسلام علی خیور روز یکشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه در زاهدان اظهار داشت: پنج برنامه قرآن محور در دهه فجر مشخص شده که جشنواره قرآنی خانواده یکی از برنامه های مهم آن است.
وی ادامه داد: این جشنواره با رویکرد سبک زندگی و محوریت سوره مبارک نور در رشته های قرائت، ترجمه و تفسیر مفاهیم و حفظ برگزار می شود.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی زاهدان افزود: همایش قرآن کتاب انقلاب، از سایر برنامه های دهه مبارک فجر است که در آن از اساتید و مربیان برتر قرآنی دعوت می شود.
حجت الاسلام خیور تصریح کرد: کرسی های تلاوت قرآن کریم و ختم دسته جمعی این کتاب مقدس در مزار شهدا از سایر برنامه های این دهه است.
وی خاطر نشان کرد: یکی دیگر از برنامه ها در دهه فجر، همایش رای اولی ها است که در آن اساتید مجرب برای انتخاب فرد اصلح سخنرانی می کنند.
وی اظهار داشت: انجام گفتمان های دینی در مساجد اهل تسنن و تشیع و نیز برپایی نمایشگاه قرآنی از سایر برنامه های مهم دهه فجر توسط اداره تبلیغات اسلامی زاهدان است.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی زاهدان گفت: یکی دیگر از اولویت های این اداره توجه به مساجد حاشیه شهر است که برخی کلاس های آموزشی نیز در این مساجد برگزار شده است.
وی ادامه داد: این اداره به دنبال انجام برخی برنامه ها از جمله تبادل نظر مردم و مسئولان در مساجد اهل سنت شهرستان زاهدان با همکاری نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در امور اهل سنت سیستان و بلوچستان است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار