کد خبر: ۱۷۱۲۰۱
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۰ 28 January 2016

مدیر امور آبفای آبدانان از تجهیز یک حلقه چاه و اصلاح شبکه و انشعابات فرسوده این شهر خبر داد.

«نادر نصیری» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، منطقه ایلام، از اجرای تعویض و نصب یک دستگاه الکتروپمپ چاه آب شرب در  آبدانان خبر داد و اظهار کرد: با توجه به از کار افتادن الکتروپمپ KW92 چاه موسوم به «تنگه پونه» واقع در شهرک شهید باقرصدر، در کمترین زمان ممکن پس از اطلاع از بروز حادثه اقدام به رفع مشکلات و راه‌اندازی مجدد این الکتروپمپ کردند که از هرگونه اختلال در امر آب‌رسانی به مشترکین جلوگیری به عمل آمد.

نصیری با بیان اینکه تجهیز این چاه در راستای تأمین و بهبود وضعیت آب شرب شهر صورت می‌گیرد، افزود: انتظار می‌رود پس از تجهیز و راه‌اندازی چاه مورد نظر حدود 34 لیتر بر ثانیه به ظرفیت تولید آب شهر افزوده شود.

وی از اصلاح شبکه و انشعابات فرسوده در این شهر خبر داد و اضافه کرد: با توجه به برنامه‌ریزی‌های به ‌عمل آمده در مورد ساماندهی مسیرهای با تراکم حوادث بالا در سطح شهر آبدانان جهت کاهش حوادث و جلوگیری از هدر رفت آب، اجرای عملیات اصلاح و بازسازی خطوط فرسوده در اولویت اجرائی این امور قرار گرفت.

مدیر امور آب و فاضلاب آبدانان خاطرنشان کرد: در این راستا، عملیات اصلاح شبکه و انشعابات خیابان شهید باقرصدر به طول 110 متر با سایز لوله 110 پلی‌اتیلن اجرا شد.

نصیری خواستار صرف‌جویی در مصرف آب شد و گفت: با اقداماتی که در راستای اطلاح شبکه و تجهیز چاه آب صورت گرفته در شهر کمبود آب نداریم اما از همشهریان تقاضامندیم مصرف بهینه آب را رعایت کنند.

نادری در پایان یادآور شد: مردم نسبت به نصب تانکر آب ذخیره در منازل خود اقدام تا در صورت اتفاقات غیرمترقبه با مشکلات کمتری مواجه شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار