کد خبر: ۱۷۰۹۶۰
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۶ 27 January 2016


مدیرکل بحران استانداری البرز ازاختصاص 250 میلیاردریال برای هزینه مقاوم سازی و بازسازی مناطق مسکونی روستایی دراین استان خبرداد.

مهدی مهرور روز چهارشنبه در گفت وگو باخبرنگارایرنا افزود: این اعتبار صرف بازسازی و مقاوم سازی یک هزار واحد مسکونی در350 روستای استان می شود.

وی اضافه کرد: برای هرواحد مسکونی 250 میلیون ریال نظر گرفته شده که 200میلیون ریال آن به صورت وام با بهره چهاردرصد و 50 میلیون ریال آن به صورت بلاعوض اختصاص یافته است.

مهرورگفت : مصوبه این بودجه به تمام دهیاری های استان البرز ابلاغ شده است

و مقرر شد تا اداره کل اموروستایی و بنیاد مسکن با تدابیر لازم روستاییان را به بازسازی واحدهای مسکونی خود تشویق کنند.

وی خاطرنشان کرد: اجرای این مهم برای پیشگیری و جلوگیری ازآسیب درمواقع بروز سیل و زلزله است و با توجه به اینکه برخی ازواحدها در حاشیه و مجاورت رودخانه ها قراردارند ودربخش زلزله نیز این استان دارای گسل زلزله است باید پیش بینی شود که کمترین آسیب به مردم وارد شود .

مهرور یادآورشد که با اعلام گزارش بنیاد مسکن بانک ها درحال حاضر آمادگی لازم برای پرداخت تسهیلات را دارند و متقاضیان باید به دهیاران مراجعه وتقاضای درخواست و پس ازدریافت معرفی به بنیاد مسکن مراجعه و سپس دریافت نقشه ،زمانی که جواز صادرشد به بانک معرفی و وام را دریافت می کند .

وی افزود: بیشتر بانک های استان البرز شامل پرداخت این وام هستند و با برنامه ریزی های انجام شده مقرر شده شورای بانک ها تشکیل و هماهنگی های لازم صورت گیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار