معاون فرماندار ایوان گفت: 373 میلیارد و 210 میلیون ریال برای 25 طرح قابل افتتاح دهه فجر این شهرستان هزینه شده است.
کد خبر: ۱۷۰۷۸۷
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۰ 27 January 2016
معاون فرماندار ایوان گفت: 373 میلیارد و 210 میلیون ریال برای 25 طرح قابل افتتاح دهه فجر این شهرستان هزینه شده است.

به گزارش تابناک ایلام؛عبدالرضا مهدیان روز چهارشنبه در خصوص افتتاح طرح های عمرانی درایوان اظهار کرد: این طرح ها در زمینه های آبرسانی، کشاورزی، بهداشت و درمان، اشتغال زایی، بهسازی روستایی، آموزشی، عمران، برق شهری و روستایی همزمان با سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در این شهرستان به بهره برداری می رسند.
وی اجرای سیستم شبکه پمپاژ و انتقال و تامین آب، سیستم پمپاژ و برق رسانی به طرح های باغی منطقه عمومی بانبکر در 120 هکتار را از مهم ترین طرح های آماده بهره برداری در حوزه کشاورزی این شهرستان دانست که با افتتاح این طرح زمینه اشتغال برای 100 خانواده بهره بردار فراهم می شود.
وی افزود: اجرای طرح های هادی در 2 روستای شهرستان، افتتاح فضای آموزشی در شهرک اندیشه، آسفالت و بهسازی خیابان ها و معابر اصلی شهر، اجرای فیبر نوری برای اداره ثبت احوال شهرستان، تعمیر و تجهیز شش خانه بهداشت روستایی و اصلاح شبکه و تامین روشنایی برای چهار روستا و کلنگ زنی در دهه فجر امسال به بهره برداری می رسد و عملیات کلنگ زنی اصلاح شبکه و تامین روشنایی نیز برای 2 روستای این شهرستان انجام می گیرد.
مهدیان اجرای برنامه های مختلف در حوزه های کودک و نوجوان، بسیج ، دانشجویی، فرهنگیان و سایر اقشار مردمی را از دیگر برنامه های ایام برشمرد و گفت: کمیته های مختلف اجرایی این برنامه ها تشکیل شده که مهم ترین این کمیته ها، کمیته طرح و برنامه، اطلاع رسانی، ایثارگران، زنان و خانواده، دانشجویان، فرهنگیان و دانش آموزان، کودک و نوجوان، ورزشی و جوانان، روستایی و عشایری، فرهنگی وهنری، فضا سازی و کمیته همیاری است.
مهدیان شاخص ترین برنامه های ویژه 12 بهمن را زنگ انقلاب، رژه خودرویی، استقبال از تمثال امام راحل (ره)، برگزاری مسابقات ورزشی، جنگ شادی وجشن انقلاب در روستاهای بخش مرکزی و زرنه و برنامه ریزی برای راهپیمایی 22 بهمن اعلام کرد. /ف
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار