رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان همدان گفت: راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال در ۸۰ نقطه استان برگزار می‌شود که امیدواریم با حضور پر شور مردم حماسه دیگری برای تثبیت هر چه بیشتر انقلاب اسلامی رقم زده شود.
کد خبر: ۱۷۰۵۴۳
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۳ 27 January 2016

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان همدان گفت: راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال در ۸۰ نقطه استان برگزار می‌شود که امیدواریم با حضور پر شور مردم حماسه دیگری برای تثبیت هر چه بیشتر انقلاب اسلامی رقم زده شود.

به گزارش تسنیم، حجت‌الاسلام سیدحسن فاضلیان  در ستاد برگزاری مراسم دهه فجر انقلاب اسلامی استان همدان اظهار داشت: برنامه‌های دهه فجر امسال با بهره‌گیری از شعار سال مبنی بر «دولت و ملت، همدلی و همزبانی» با قوت بیشتری برگزار می‌شود که امیدواریم این همدلی و همزبانی اثرگذاری مطلوبی را داشته باشد.

وی با اشاره به حضور گسترده مردم و روحانیان در مناسبت‌های ملی و مذهبی افزود: مردم استان همدان در راهپیمایی 9 دی، مراسم شهادت آیت‌الله شیخ نمر و تجمع اعتراض‌آمیز نسبت به محکوم کردن اقدام آل سعود با این روحانی شیعه حضور گسترده‌ای داشتند که قابل تقدیر است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان همدان بیان کرد: مراسم راهپیمایی 22 بهمن امسال در 80 نقطه استان برگزار می‌شود و با این گستره شاهد خواهیم بود که همه اقشار در تمام نقاط روستایی و شهری در این جشن حضور پیدا کنند.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر برنامه‌های ایام دهه فجر گفت: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی همدان برگزاری 3 برنامه ویژه در ایام دهه فجر را در دستور کار قرار داده است.

فاضلیان افزود: با مشارکت حوزه علمیه استان همدان در برنامه ویژه‌ای به نقش آیت‌الله شهید مدنی در دوران انقلاب اسلامی پرداخته می‌شود و مجاهدت این عالم ربانی در هدایت مردم انقلابی بازخوانی می‌شود.

وی از برگزاری جشن شادی در 12 بهمن به مناسبت سالروز ورود امام(ره) به کشور خبر داد و عنوان کرد: این برنامه ساعت 9 صبح با همکاری شهرداری همدان در میدان مرکز شهر که مزین به نام امام راحل است، برگزار می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان همدان برگزاری رژه تاکسیرانان و موتورسواران در میدان شریعتی و آرامگاه بوعلی‌سینا را از دیگر برنامه‌های روز 22 بهمن برشمرد و افزود: همزمان با برگزاری مراسم راهپیمایی 22 بهمن، اجرای سرود نیز پیش‌بینی شده است و تعدادی از مبارزان انقلابی به بیان خاطرات دوران انقلاب اسلامی می‌پردازند.

وی با بیان اینکه زنگ انقلاب در مدارس استان همدان نواخته می‌شود، گفت: مراسم ویژه دهه فجر در یکی از مدارس پیشبینی شده توسط اداره کل آموزش و پرورش با حضور یکی از معاونان وزیر این وزارتخانه برگزار می‌شود.

فاضلیان توزیع اقلام فرهنگی و تبلیغی، ویزیت رایگان بیماران، اجرای برنامه ویژه کودکان، برپایی نمایشگاه توسط دانشجویان و دانش‌آموزان در مسیر راهپیمایی را از دیگر برنامه‌های جنبی روز 22 بهمن برشمرد و افزود: تصاویر شهید همدانی و شهدای مدافعان حرم و انقلاب اسلامی در مسیر راهپیمایی نصب می‌شود تا یاد و خاطره این شهدا نیز گرامی داشته شود.

وی بیان کرد: برنامه‌های ایام دهه فجر به مدت 10 شب از 12 تا 22 بهمن ماه در دفتر نماینده ولی فقیه در استان همدان برگزار می‌شود و در این برنامه هر شب یکی از مسئولان و افراد شاخص کشور به سخنرانی می‌پردازند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار