فرمانده یگان ویژه کردستان:
فرمانده یگان ویژه کردستان گفت: امروز ما با همکاری بسیج، یک نیروی قوی و مقتدر در قبال هر گونه بی‌نظمی و ناامنی ایجاد کرده‌ایم و هرگونه حرکت مخل نظم و امنیت عمومی را در نطفه خفه و امنیت شایسته و درخور مردم شهید پرور شهرستان سنندج را فراهم می‌کنیم.
کد خبر: ۱۷۰۳۸۷
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۳ 26 January 2016

به گزارش تابناک کردستان و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سروان علیرضا حیدری فرمانده گردان امنیت بسیج امام علی(ع) سپاه کردستان به همراه تعدادی از فرماندهان با حضور در یگان ویژه با سرهنگ احمد نور علی فرمانده یگان ویژه این استان،دیدار و دو طرف در بحث تولید امنیت و افزایش سطح همکاری و تعامل دو جانبه تاکید کردند.

در این دیدار سرهنگ احمد نورعلی، سپاه پاسداران و ناجا را از ارگان های انقلابی که در راستای حفظ ارزش‌ها و نظم و امنیت در استان در دو حوزه ایجابی و سلبی فعالیت دارند عنوان کرد و گفت: به حمدالله امروز ما با همکاری بسیج، یک نیروی قوی و مقتدر در قبال هر گونه بی‌نظمی و ناامنی ایجاد کرده‌ایم و هرگونه حرکت مخل نظم و امنیت عمومی را در نطفه خفه و امنیت شایسته و درخور مردم شهید پرور شهرستان سنندج را فراهم می‌کنیم.

وی، در بخش دیگری ازسخنان خود با اشاره به تلاش دشمنان برای نا امن جلوه دادن کردستان اظهار کرد: بر اساس شاخصه‌ها و مولفه‌های مختلف، امروز کردستان از امن‌ترین استان های کشور است و کلیه مسئولان کشوری و لشکری نیز به این امر اذعان دارند.

فرمانده گردان امنیت بسیج امام علی(ع) سپاه کردستان هم در این نشست، گفت: ناجا و سپاه پاسداران، اهدافشان یکی است و با تلاش های نیروی انتظامی در سطح شهر، احساس امنیت در بین شهروندان و آحاد مردم ملموس است و گردان امنیت سپاه که متشکل از بسیجان فعال، سلحشور و جان بر کف است نیز در راستای همکاری و مشارکت با یگان ویژه همکاری داشته و بر این روند خواهد افزود.

وی با بیان این مطلب که ناجا یک سازمان متدین است، به فضای معنوی حاکم بر یگان‌های ویژه اشاره کرد و افزود: روحیه معنوی و اعتقادی کارکنان یگان ویژه را می توان به عنوان یک الگو مناسب در سطح نیروهای مسلح در کشور دانست.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار