رئیس گروه پیش‌بینی هواشناسی مازندران
رئیس گروه پیش‌بینی هواشناسی مازندران با اشاره به روند کاهش دما، گفت: انتظار داریم بر مقدار بارش‌ها تا صبح پنج‌شنبه در استان افزوده شود.
کد خبر: ۱۷۰۲۱۷
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۰ 26 January 2016

به گزارش تابناک مازندران،احمد اسدی اظهار کرد: پیرو اخطاریه شماره 14 اداره‌کل هواشناسی مازندران از بامداد روز دوشنبه پنجم بهمن با نفوذ سامانه بارشی شاهد ابرناکی آسمان از سمت غرب استان همراه بارش باران، بارش برف در ارتفاعات و کاهش دما در مازندران بودیم.

وی بیان کرد: بیشترین بارش گزارش شده در این مدت از سیاه‌بیشه حدود 16 میلی‌متر و بیشترین سرعت باد از کجور 61 کیلومتر بر ساعت گزارش شده است.

رئیس گروه پیش‌بینی هواشناسی مازندران تصریح کرد: بیشترین میزان بارش برف از بلده با ارتفاع سه سانتی‌متر بوده است.

اسدی به کاهش دمای استان اشاره کرد و افزود: دمای هوای استان روز دوشنبه نسبت به روزهای قبل در مناطق ساحلی و جلگه‌ای تا چهار درجه و در ارتفاعات تا هشت درجه کاهش پیدا کرد.

وی تصریح کرد: براساس تجزیه و تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی روزهای سه‌شنبه، چهارشنبه و پنج‌شنبه یعنی ششم، هفتم و هشتم بهمن‌ماه با تقویت سامانه بارشی انتظار داریم به‌تناوب شاهد بارش باران، بارش برف در ارتفاعات و روند کاهشی دما در سطح مازندران باشیم.

رئیس گروه پیش‌بینی هواشناسی مازندران با اعلام اینکه انتظار داریم بر مقدار بارش‌ها تا صبح پنج‌شنبه در استان افزوده شود، اظهار داشت: در مناطق کوهستانی و ارتفاعات به دلیل بارش برف و مه‌آلود شدن سطح جاده لغزنده است.

اسدی یادآور شد: دریای خزر نیز تا روز پنج‌شنبه مواج و طوفانی است و برای انجام فعالیت‌های صید و صیادی مناسب نیست.

وی در پایان با بیان اینکه روند کاهش دما تا روزهای پایانی هفته جاری محسوس خواهد بود، گفت: بعد از ظهر روز پنج‌شنبه از ناپایداری هوا کاسته شود و انتظار داریم از روز جمعه 9 بهمن‌ماه جو نسبتاً پایداری در آسمان مازندران حاکم شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار