کد خبر: ۱۶۹۷۲۹
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۷ 25 January 2016
تابناک کهگیلویه وبویراحمد،هر از چندگاهی اخبار رسانه‌های مختلف خبر از کشته و زخمی شدن برخی از مردم مناطق مختلف کشور بر اثر تیراندازی در مراسمات را می‌دهد و این در حالی است که بارها استفاده از اسلحه در مراسمات و جشن‌های عمومی تخلف دانسته شده، ولی همواره این تهدید در برنامه‌های زیادی گریبان‌گیر مردم می‌شود.

یکی از حوادث این چنین، مصدوم شدن هفت تن از شهروندان بویراحمدی در مراسم تشیع جنازه عصر روز امروزدر یکی از روستاهای توابع شهرستان بوده است، حادثه‌ای که می‌توانست خسارات جبران ناپذیر برای افراد و خانواده‌های زیادی را در پی داشته باشد.

به گزارش  راک نیوز از یاسوج ،درپی تیراندازی در مراسم تشییع جنازه جوانی درمنطقه دشتروم بعلت اصابت تیرهوایی به شبکه برق ،منجر به قطع کابل انتقال برق و سقوط کابل بر روی تعدادی از حاظران درمراسم تشییع گردید.

براساس این گزارش تعداد سه نفر ازمصدومان به بیمارستان امام سجاد شهر یاسوج وچهارنفر به بیمارستان شهیدبهشتی مرکز کهگیلویه وبویراحمد انتقال داده شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان بویراحمد ضمن تایید مصدومیت 7نفر دراین مراسم ،با بیان اینکه وضعیت عمومی مصدمان درحال حاضر رضایت بخش گزارش شده است،ازتلاش پلیس با هماهنگی مقام قضایی برای برخورد با عامل یا عاملان تیراندازی دراین مراسم خبرداد.

سرهنگ علی شیر ظهرایی یادآورشد:پلیس با دارندگان سلاح های مجاز و غیر مجاز که در مراسمات اقدام به تیراندازی می نمایند بشدت برخورد خواهد نمود.

این مقام انتظامی اضافه نمود :پلیس با کسانی که امنیت روانی جامعه را به خطر می اندازند و مسبب بروز چنین حوادث تلخی هستندمماشات نخواهد نمود.

فرمانده انتظامی شهرستان بویراحمد درپایان یادآورشدند :تلاش برای ریشه کن کردن این رسم ناپسند با همکاری مردم خصوصا صاحبان چنین مراسماتی زودتر به نتیجه خواهد رسید.

علاوه برمقامات انتظامی و قضایی استان که بارها نسبت به بروز چنین حواثی هشدار داده بودند ،برخی از اهالی فرهنگی و ائمه جمعه نیز از مردم خواستند تا با این رسم که هیچ همسویی با رسومات اسلامی ندارد فاصله بگیرندواجازه ندهند چنین اقدام خطرناکی ادامه یابد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار