مراسم تودیع و معارفه فرمانده انتظامی نکا روز دوشنبه با حضور مهراب ریاحی جانشین فرمانده نیروی انتظامی استان مازندران در سالن اجتماعات فرمانداری نکا برگزار شد.
کد خبر: ۱۶۹۷۲۸
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۷ 25 January 2016

به گزارش تابناک مازندران، مهراب ریاحی جانشین فرمانده نیروی انتظامی استان مازندران در این مراسم با تاکید بر اجرای عدالت و امنیت در جامعه گفت: نیروی انتظامی نقش بی بدیل در ایجاد امنیت در جامعه دارد که با سرلوحه قرار دادن امنیت در کنار عدالت اجتماعی برای سربلندی ایران عزیز تلاش می کند. 


وی افزود: یکی از نعمت های خداوند به انسان ها، نعمت امنیت است و برقراری امنیت در جامعه نیز ماموریت نیروی انتظامی است. 


این مسئول ادامه داد: امنیت عمومی از مسائل مهم پلیس است که در این راستا با تمام توان و استفاده از تمام توان و ظرفیت پای کار هستیم. 


ریاحی با بیان اینکه کوشا بودن در انجام ماموریت های مختلف پلیس از مسائل مهمی است که دنبال می شود، ادامه داد: همه پرسنل نیروی انتظامی بطور شبانه روزی برای خدمت به مردم تلاش می کنند تا امنیت در جامعه حاکم شود و در این راستا نیازمند همراهی و همگامی مردم در کنار پلیس هستیم. 


جانشین فرمانده نیروی انتظامی استان مازندران گفت: ایجاد ارتباط تنگاتنگ با مردم و ایجاد اعتماد در بین آنان از مسائل مهمی است که دنبال می شود و لذا پلیس همواره در کنار مردم است تا امنیت همه جانبه در جامعه حاکم شود. 


امام جمعه نکا نیز با قدردانی از تلاش نیروی انتظامی در برقراری نظم و امنیت در جامعه خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی از متولیان نظم و امنیت در جامعه است و لذا باید به نیازهای مختلف معیشتی، زندگی و کاری این نیروها توجه شود. 


حجت الاسلام محمدباقر محمدی لایینی افزود: امنیت در جامعه از مسائل مهم و ضروری است که نیازمند همکاری همه مسئولان و مردم در کنار نیروی انتظامی است تا امنیت حاصل، نارضایتی کاهش و ضریب امنیت افزایش یابد. 


فرماندار نکا نیز در سخنانی گفت: امنیت یکی از نیازهای اساسی انسان ها در جامعه است و نیروی انتظامی با ایجاد احساس امنیت نقش اساسی در پیشرفت کشور دارد و در شهرستان نکا نیز خوش درخشیده است. 


جعفر احمدی ادامه داد: تامین امنیت اجتماعی در جامعه موجب تقویت امنیت ملی می شود و تحکیم و استواری امنیت ملی، به تقویت نیروی انتظامی وابسته است . 


وی با اشاره به در پیش بودن انتخابات بر ایجاد امنیت در انتخابات توسط پلیس اشاره کرد و گفت: پلیس در این برهه از زمان همچون همیشه وظیفه بسیار مهم، حساس و خطیری بر عهده دارد و برقراری نظم و امنیت و آرامش از مسائل است که علاوه بر اجر و پاداش معنوی و اخروی، حضور حداکثری مردم را در انتخابات افزایش می دهد. 


سرهنگ هادی نصیری فرمانده انتظامی نکا نیز در سخنانی با تاکید بر اجرای عدالت و امنیت در جامعه اظهار داشت: برای برقراری نظم و امنیت در جامعه با تمام توان وارد می شویم و برخورد با اراذل و اوباش، قانون شکنان و مجرمان اولویت کاری ما است. 

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار