کد خبر: ۱۶۹۵۰۷
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۷ 25 January 2016
مدیر راهداری گیلان گفت: با ورود سامانه بارش‌زا به گیلان و کاهش دما بارش برف در مناطق کوهستانی استان آغاز شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، محمود ایران‌پرست دقایقی پیش در جریان بازدید از وضعیت راهداری استان با اشاره به آغاز بارش برف در گیلان اظهار کرد: بارش باران که از روز گذشته در بیشتر مناطق گیلان آغاز شده است برودت هوا را افزایش داده و در مناطق کوهستانی برف باریده است.

وی با بیان اینکه تمام تلاش تیم‌های راهداری باز نگهداشتن راه‌ها و برقراری ایمنی در محورهای برفگیر معطوف شده است، تصریح کرد: نیروهای راهداری به صورت شبانه‌روزی در محورهای استان مستقر هستند.

مدیر راهداری گیلان با اشاره به اینکه اکنون محور دیلمان و آبی‌نام در سیاهکل و ارتفاعات رضوانشهر برف خفیف دارد، اضافه کرد: در محور اسالم به خلخال ارتفاع برف به پنج سانتی‌متر می‌رسد.

ایران‌پرست خاطرنشان کرد: طبق اعلام اداره‌کل هواشناسی گیلان بارندگی‌ها تا چند روز آینده ادامه می‌یابد و در ارتفاعات و مناطق سردسیر با بارش برف همراه است.

وی از تمام رانندگان که قصد عبور از محورهای مختلف استان را دارند، خواست: تا قبل از حرکت با شماره ارتباطی 141 و یا تلفن 33311111-013 تماس بگیرند و از آخرین وضعیت مسیر تردد خود آگاه شوند.

این مسئول یادآور شد: رانندگان با رعایت سرعت مطمئنه رانندگی کنند و برای عبور از مناطق کوهستانی گیلان به تجهیزات ایمنی زمستانی مجهز شوند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار