وقتی قول مسئولین عملی نمی شود؛
جاده سوادکوه یا همان جاده فیروزکوه حد فاصل کردآباد شهر زیراب تا ابتدای شیرگاه این روزها شاهد ترافیک سنگین و سرسام آوری بوده که صدای هم مسافرین و هم ساکنین این مناطق را در آورده است.
کد خبر: ۱۶۹۳۵
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۲ 28 March 2015
تابناک مازندران:جاده سوادکوه یا همان جاده فیروزکوه حد فاصل کردآباد شهر زیراب تا ابتدای شیرگاه این روزها شاهد ترافیک سنگین و سرسام آوری بوده که صدای هم مسافرین و هم ساکنین این مناطق را در آورده است.
طرح تعریض جاده سوادکوه که بیش از ده سال قبل در پنج قطعه تعریف شده طبق برنامه ریزی ها باید در سال گذشته تکمیل و به بهره برداری می رسید اما هنوز بخش اعظمی از این طرح تکمیل نشده است .
هر چند قطعه نخست پروژه تعریض جاده سوادکوه چند روز مانده به سال جدید و در آستانه تعطیلات نوروزی به بهره برداری رسید و زیر بار ترافیک رفت اما عملاً نه تنها این روزها جوابگوی حجم وسیع عبور و مرور مسافرین نبوده بلکه ترافیک این مسیر هم صدای گردشگران نوروزی و هم ساکنین این منطقه را در آورده است.



حسینی که از استان فارس به مازندران سفر کرده به خبرنگار تابناک گفت: من سه ، چهار سال اخیر در تعطیلات نوروزی به استان مازندران سفر کرده و سپس راهی مشهد می شوم آن چیزی که در این مسیر همواره برای من جای سوال بوده این است، چرا وضع این جاده را نمی رسند؟ آیا واقعاً سرگردانی مسافران برای مسئولین اهمیتی ندارد؟ من الان حدود سه ساعت در ترافیک این جاده گیر کرده ام و مثل من کلی افراد دیگر با زن و بچه هایشان هستند، آیا واقعاً این جاده باریک جوابگوی این حجم از مسافران است ؟




امیری از ساکنین شهر زیراب نیز به خبرنگار تابناک گفت: جاده زیراب به شیرگاه واقعاً یک جاده خطرناک است و بوی خون می دهد .
وی با اشاره به حجم سنگین ترافیک در ایام نوروز در این منطقه گفت: ترافیک ضمن اینکه برای مسافران کلافه کننده است برای ما دردسر شده است . ما ساکنین این منطقه چه گناهی کردیم که در ایام عید برای رفتن به شیرگاه و یا آمدن به زیراب باید ساعت ها در ترافیک بمانیم ؟ آیا مسئولین نباید به فکر مردم منطقه باشند.
او با اشاره به اینکه اگر خدای ناکرده برای کسی اتفاق افتاد و بخواهد به بیمارستان برود معلوم نیست به چه سرنوشتی دچار می شود ؟



به هر ترتیب مسئولین امر باید در نظر داشته باشند که مردم همچنان منتظر عملی شدن قول آنها درباره تعریض این جاده هستند.
امید که مسئولین همتی دیگر از خود نشان داده تا دیگر شاهد این حجم تصادف و تلفات در این جاده نباشیم .
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
گلعمو
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۶
ما مردم زیراب باید دست به دعا بنشینیم تا برای خانواده یه مسول اتفاقی بی افته تا آمبولانس حامل در بار سنگین ترافیک گیر کنه شاید دلشون بسوزه و فکری بحال این جاده کنن
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار