شهردار منطقه 9 از اجرای طرح زمستان امن برای کودکان کار و خیابان منطقه خبر داد و گفت: این طرح با مشارکت سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران و سازمان های مردم نهاد به منظور حمایت از کودکان کار و خیابان پیگیری می شود.
کد خبر: ۱۶۸۷۵۴
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۸ 24 January 2016
سیدعلیرضا حسینی با اعلام این خبر اظهار داشت: پس از شناسایی و ثبت اسامی کودکان کار و خیابان در این بخش از پایتخت ، بسته های حمایتی نیز به آنها اهدا می شود.

وی افزود: هدف از اجرای این طرح ، شناسایی و ارتباط گیری موثر و حرفه ای با کودکان کار جامعه با هدف جلوگیری از آسیب های احتمالی جسمانی به کودکان کار و خیابان در طول فصل سرمای زمستان ، کاهش آسیب های جامعه ، افزایش مشارکت مردم در جامعه و تشویق نهادها برای کمک به این قشر از جامعه است.

شهردار منطقه 9 تصریح کرد: به منظور تقویت جایگاه و حمایت از سازمان های مردم نهاد ، بسته های حمایتی مورد نظر برای کودکان از محصولات تولیدی زنان سرپرست خانوار تهیه می شود.

حسینی با اشاره به جزئیات اجرایی این طرح ویژه گفت: خودروهایی با پلاکاردهای مشخص در اختیار کمیته اجرایی قرار گرفته که پس از شناسایی کودکان کار ، خدمات ویژه ای به آنها ارائه می شود.

وی اذعان داشت: بیشتر کودکان کار منطقه زیر 15 سال سن دارند و در اجرای طرح زمستان امن برای این کودکان ، افراد خیر فعالیت ویژه ای دارند.

به گفته شهردار منطقه 9 ، با اجرای این طرح کودکار کار منطقه را شناسایی و ارتباط موثر و حرفه ای با آنان برقرار می کنیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار