امروز صبح نمايشگاه تخصصي آموزش همگاني با محوريت پيشگيري از آسيب هاي اجتماعي در محل فرهنگسراي جوان شهر ايلام افتتاح شد .
کد خبر: ۱۶۸۴۶۱
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۲:۴۷ 23 January 2016

امروز صبح نمايشگاه تخصصي آموزش همگاني با محوريت پيشگيري از آسيب هاي اجتماعي در محل فرهنگسراي جوان شهر ايلام افتتاح شد .

به گزارش تابناک ایلام ، اين نمايشگاه با هدف آموزش همگاني و پيشگيري از آسيب هاي اجتماعي در 20 غرفه توسط معاونت اجتماعي فرماندهي انتظامي استان ايلام برگزار شده است .

"محمدرضا نظري "معاون اجتماعي پليس ايلام در مراسم افتتاحيه اين نمايشگاه به خبرنگار ما گفت: موضوع آسيب هاي اجتماعي امروز يکي از دغدقه هاي پليس است که پيشگيري از آن ها در سطح جامعه را از طريق موضوعات فرهنگي دنبال مي کنيم .

وي گفت: نمايشگاه تخصصي آموزش همگاني با هدف آموزش و فرهنگ سازي در بين خانواده ها ، دانش آموزان و دانشجويان برپا شده است .

معاون اجتماعي فرماندهي انتظامي استان ايلام ادامه داد: اين نمايشگاه از امروز سوم بهمن ماه به مدت يک هفته در محل فرهنگسراي جوان آماده بازديد اقشار مختلف مردم خواهد بود.

وي گفت: در اين نمايشگاه مهمترين آسيب هاي سطح جامعه و راهکارهاي پيگيري از آن ها در قالب نمايشگاهها به بازديد کنندگان شناسانده مي شود.

"محمدرضا نظري" نمايش فيلم ، بروشور ، پوستر ، بنر ، کتابچه هاي آموزشي و ... را از محتويات اين نمايشگاه عنوان کرد و گفت:بيش از 20 غرفه توسط پليس هاي تخصصي انتظامي استان و سازمان هاي مردم نهاد در اين نمايشگاه بر پا شده است .

به گزارش خبرنگار تابناک ایلام "علي مهرعليزاده" در حاشيه مراسم افتتاحيه نمايشگاه هاي تخصصي آموزش همگاني فرماندهي انتظامي استان ايلام، اظهار داشت: پيشگيري از آسيب هاي اجتماعي نيازمند عزم همگاني و مشارکت همه دستگاه هاست.

وي ادامه داد: اينکه چگونه و با استفاده از چه راهکاري به مقابله با آسيب هاي اجتماعي در سطح جامعه برويم نيازمند کار کارشناسانه و نگاه علمي است.

مديرکل امور اجتماعي استانداري ايلام گفت: امروز دولت، مردم و رسانه به عنوان سه رکن جامعه نقش اساسي در پيشگيري از آسيب هاي اجتماعي دارند.

وي گفت: نمايشگاه تخصصي آموزش همگاني اقدام مناسبي است که برپايي آن بايد در سطح جامعه استمرار يابد.

مهرعليزاده با چشمگير خواندن فعاليت هاي نيروي انتظامي در حوزه آموزش همگاني و پيشگيري از آسيب هاي اجتماعي، تصريح کرد: دانش آموزان به عنوان يکي از آسيب پذيرترين قشرهاي جامعه مي تواند بهترين هدف اين آموزش ها قرار گيرد.

وي،حضور سازمان هاي مردم نهاد را در اين نمايشگاه خوب ارزيابي کرد و گفت: بايستي به خوبي از ظرفيت اين سازمان ها در راستاي پيشگيري از آسيب هاي اجتماعي استفاده کرد.




اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار