رئیس پلیس راه انتظامی استان ایلام از وقوع یک فقره تصادف رانندگی در جاده ایلام - مهران خبر داد و گفت: در این جادثه رانندگی5نفر کشته شدند.
کد خبر: ۱۶۷۷۲۶
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۰ 22 January 2016
رئیس پلیس راه انتظامی استان ایلام از وقوع یک فقره تصادف رانندگی در جاده ایلام - مهران خبر داد و گفت: در این جادثه رانندگی پنج نفر کشته شدند.

به گزارش تابناک ایلام؛سرهنگ محسن ناصری روز جمعه درخصوص یک فقره تصادف اظهار کرد: این حادثه رانندگی ساعتی پیش در مسیر صالح آباد - مهران نرسیده به پیچ حادثه ساز شیخ الیاس اتفاق افتاد.
وی افزود: سواری پژو 405 در این حادثه به علت سرعت زیاد و انحراف به چپ با یک دستگاه کامیون برخورد کرد و متاسفانه چهار نفر از سرنشینان این خودرو در دم جان باختند و یک نفر نیز پس از انتقال به بیمارستان براثر شدت جراحات وارده جان باخت.
سرهنگ ناصری تاکید کرد: مصدوم این حادثه رانندگی بوسیله خودروهای امدادی برای درمان به یکی از مراکز درمانی شهر ایلام منتقل شد.
وی با تاکید بر اینکه جاده های استان ایلام کم عرض و عموما دو طرفه هستند، به رانندگان وسایل نقلیه توصیه کرد در هنگام رانندگی ضمن رعایت قوانین و مقررات، از سرعت و سبقت غیر مجاز برای حفظ سلامت خود و سرنشینان دیگر خودروها خودداری کنند.
رئیس پلیس راه انتظامی ایلام یادآور شد: بیشترین عامل تصادفات رانندگی در استان ایلام انحراف به چپ، سرعت و سبقت غیر مجاز است لذا به رانندگان توصیه می کنیم با سرعت مطمئنه در جاده های این استان تردد کنند.
وی با اشاره به اینکه در روزهای تعطیل با توجه به شرایط مطلوب آب و هوایی مردم برای تفریح به مناطق گرمسیری این استان بویژه جاده مهران سفر می کنند، گفت: تقاضا داریم رانندگان ضمن رعایت قانون با ماموران پلیس همکاری لازم را داشته باشند.
سرهنگ ناصری افزود: از ساعت 16 عصر امروز و با توجه به زمان بازگشت مردم از تفرجگاه های منطقه گرمسیری مهران، تردد وسایل نقلیه از سمت ایلام به مهران از میدان قرآن به سمت جاده قدیم ایلام صالح آباد هدایت می شود.
وی تاکید کرد: همچنین از ساعت 16 تا 20 امروز تردد وسایل نقلیه از سمت صالح آباد به ایلام با هدف تسهیل در تردد خودروها و جلوگیری از بروز حوادث رانندگی، به صورت یک طرفه خواهد بود./ف
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار