معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه 19 از اجرای طرح ساماندهی دستفروشان منطقه و هدایت آنها به روز بازارها خبر داد.
کد خبر: ۱۶۶۹۵۹
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۹ 20 January 2016
مسعود سلیمی با اعلام این خبر گفت: این فعالیت در راستای اجرای طرح انضباط شهری که شهرداری تهران آن را به جدیت دنبال می کند، با مشارکت شهرداری نواحی انجام می شود. 

به گفته وی پس از شناسایی دستفروشان سطح منطقه جهت ساماندهی و جلوگیری از سدمعبر ناشی از فعالیت آنها به بازارهای روز هدایت خواهند شد. بنابر این هدف از این طرح بیکار کردن دست فروشان نیست بلکه ساماندهی این افراد در قالب ایجاد روزبازارها با عرضه محصولات مناسب همسو با قدرت خرید اهالی است.

سلیمی خاطرنشان کرد: در راستای اجرای این طرح حدود 300 دست فروش در خیابان خلازیر شناسایی و به جمعه بازار واقع در پشت ورزشگاه شهید کاظمی هدایت شده اند. 

این مسئول با اشاره به فعال بودن 7 روزبازار در منطقه افزود: شنبه بازار در خیابان ماهان، کوچه مدرسه، یکشنبه بازار در میدان ثاراله جنب تالار یاس، دوشنبه بازار در عبدل آباد خیابان نیایش جنوبی، سه شنبه بازار در خانی آباد نو جنوبی، خیابان میثاق جنوبی، ضلع شمالی پارک شقایق، چهارشنبه بازار در شهرک بستان، خیابان مرادی، 5 شنبه بازار در خیابان ماهان، پشت درمانگاه آیت و جمعه بازار نیز در پشت ورزشگاه شهید کاظمی واقع شده است. 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار