کد خبر: ۱۶۶۵۳۲
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۴ - ۰۷:۰۲ 20 January 2016

رئیس زندان دره‌شهر از کاشت بیش از 500 نهال در کبیرکوه خبر داد.

به گزارش تابناک ایلام، «علی‌نور احمدی» اظهار کرد: با هماهنگی مقام قضایی و همکاری منابع طبیعی، ۲۵ مددجوی جرائم مالی زندان دره‌شهر بیش از 500 نهال در دامنه کبیر کوه کاشتند.

وی بابیان اینکه این برنامه با تمایل شخصی مددجویان زندان دره‌شهر و باهدف ایجاد فرهنگ برخورد با طبیعت و ترویج شعار «با طبیعت مهربان باشیم» انجام گرفت، افزود:درخت‌کاری صدقه جاریه و تلاشی سودمند است که بر ارزش طبیعت می‌افزاید.

احمدی خاطرنشان کرد: برنامه‌های اشتغال و حرفه‌آموزی در زندان‌ها بسیار بااهمیت است و سعی می‌کنیم به زندانیان حرفه‌هایی را آموزش دهیم تا بازار کار مناسبی در جامعه داشته باشند و بتوانند بعد از آزادی معیشت خود را اداره کنند.

«علی ادبی فیروزجایی» دادستان دره‌شهر گفت: کاشت درخت توسط مددجویان حرکت ارزشمندی است که به حفظ و توسعه فضای سبز می‌انجامد.

وی بابیان اینکه در دین مبین اسلام کاشت و نگهداری درخت مورد تأکید قرارگرفته است، تصریح کرد: باید با نهادینه کردن فرهنگ درخت‌کاری و حراست از منابع طبیعی در راستای حفظ آن‌ها کوشا باشیم.

فیروزجایی اضافه کرد: به‌منظور ترغیب و تشویق زندانیان در این برنامه‌های گروهی به مدت ۱۰ روز مرخصی برای مددجویان شرکت‌کننده در این برنامه اعطاشده است.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار