رئیس پارک علم و فناوری استان هرمزگان از برگزاری دومین رویداد استارت آپ ویکند بندرعباس در ماه آینده خبر داد.
کد خبر: ۱۶۶۳۰۷
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۳ 19 January 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، علی فتی افزود: این رویداد با موضوع خدمات شهری و با همکاری شهرداری و شورای اسلامی شهر بندرعباس توسط پارک علم و فناوری هرمزگان برگزار می شود.
 
وی افزود: استارت آپ ویکند بندرعباس از 28 الی 30 بهمن در بندرعباس برگزار می شود که ثبت نام در این رویداد از طریق www.myevent.ir/swhormozgan آغاز شده است.
 
رئیس پارک علم و فناوری استان هرمزگان با اشاره به اهمیت این رویداد افزود: استارت‌آپ ویکند یک رویداد آموزشی-تجربی (Experiential Education) در سراسر دنیاست که در 3 روز متوالی (در انتهای هفته) برگزار می گردد. در این برنامه شرکت کنندگان پر انگیزه‌ای شامل برنامه نویسان، مدیران تجاری، بازاریاب ها و طراحان گرافیک گرد هم می‌آیند تا طی 54 ساعت ایده هایشان را مطرح کنند، گروه تشکیل بدهند و هر گروه ایده ای را اجرا کند.
 
به گفته رئیس پارک علم و فناوری هرمزگان، در برگزاری استارت آپ ویکند قرار است نخبگان و جامعه دانشگاهی استان بیایند و شور، نشاط و امید را بوجود آورند و در توسعه استان و حل مشکلات شهری نیز سهیم می شوند.
 
وی ادامه داد: پارک علم و فناوری هرمزگان بنا دارد با برگزاری این رویداد از ظرفیت نخبگان و جامعه دانشگاهی استفاده کند و شهرداری هم مصمم است تا از این ظرفیت استفاده کافی شود.
 
وی با بیان اینکه برگزاری رویداد استارتاپ ویکند در هرمزگان از امسال کلید خورد خاطرنشان کرد، برگزاری این رویداد در راستای تحقق شعار سال که از سوی مقام معظم رهبری با عنوان سال دولت و ملت، همدلی و همزبانی نامگذاری شده، برنامه ریزی شده است که زمینه مشارکت مردم در توسعه کشور فراهم می آورد.
 
فتی همچنین به حمایت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از این رویداد اشاره کرد و افزود: پارک علم و فناوری هرمزگان به عنوان تنها مجموعه ای است که این رویداد بصورت رسمی آن را برگزار می کند و متولی این رویداد است.
 
به گفته فتی، اولین رویداد استارت آپ ویکند بندرعباس اریبهشت امسال با موضوع آزاد برگزار شد و با توجه به تجارب کسب شده بنا شد برای کاربردی تر شدن این رویداد جهانی، محورهای آن مشخص باشد تا علاقه مندان  با آمادگی کامل در استارت آپ ویکند شرکت کنند.
 
وی برگزاری استارت آپ ویکند را یکی از دستاوردهای مهم پارک به شمار می رود.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار