فرمانده نیروی انتظامی ایلام، گفت:
فرهنگ ايثار و شهادت ميراث گران سنگ انقلاب اسلامي است و همه در حفظ اين سرمايه بزرگ مسئولند.
کد خبر: ۱۶۵۳۳۸
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۴ - ۰۷:۱۶ 18 January 2016
به گزارش تابناک ایلام، فرمانده نیروی انتظامی ایلام، گفت: فرهنگ ايثار و شهادت ميراث گران سنگ انقلاب اسلامي است و همه در حفظ اين سرمايه بزرگ مسئولند.

سردار علي دولتي، در ديدار با خانواده شهيدان استوار دوم «محمدباقر بيگ محمدي» سرباز وظيفه«روح الله کمالوندي» و گروهبان دوم « اکرام محمدي»،  اظهار کرد: شهدا مايه عزت و سربلندي نظام جمهوري اسلامي ايران هستند و خانواده آنان نماد ايثار، پايداري و مقاومت در جامعه هستند.

وي، ادامه داد: امروز امنيت و آرامش جامعه مديون ايثارگري هاي شهداست و همه ما در مقابل اين جانفشاني ها مسئول هستيم.

فرمانده انتظامي استان ايلام با اشاره به اينکه خانواده شهدا نماد ايثار، پايداري و مقاومت در جامعه هستند، خاطرنشان کرد: همه بايد تلاش کنيم فرهنگ ايثار و شهادت در اين سرزمين براي هميشه زنده نگه داشته شود.

وي، شهدا و ايثارگران را معلمان بزرگ و واقعي جامعه خواند و گفت: فرهنگ ايثار و شهادت ميراث گران سنگ انقلاب اسلامي است که همه در پاسداري از اين ميراث گرانبها مسئول هستند.

سردار دولتي، خدمت به خانواده‌هاي شهدا را اقدامي فرهنگي و ارزشمند دانست و خاطرنشان کرد: خانواده‌هاي شهدا، ايثارگران و جانبازان، بزرگترين سرمايه‌هاي معنوي انقلاب و ملت هستند که ياد آنان اشاعه ارزش‌هاي ايثار و پايداري در جامعه محسوب مي‌شود و دلجويي و ديدار با آنان، اداي دين به ارزش‌هاي انقلاب و نظام مقدس جمهوري اسلامي است./پ


منبع: خبرگزاری شبستان

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار