مدیر روابط عمومی بنیاد شعر و ادبیات داستانی از برپایی سومین محفل شعرخوانی دهمین جشنواره بین‌المللی شعر فجر در ایلام خبر داد.
کد خبر: ۱۶۴۸۰۰
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۱ 17 January 2016
مدیر روابط عمومی بنیاد شعر و ادبیات داستانی از برپایی سومین محفل شعرخوانی دهمین جشنواره بین‌المللی شعر فجر در ایلام خبر داد.

به گزارش تابناک ایلام؛حمید محمدی امروز  اعلام کرد: ایلام 3 بهمن 94 میزبان شاعران ارزنده‌ای است.

 مدیر روابط عمومی بنیاد شعر و ادبیات داستانی گفت: جواد محقق، بهروز یاسمی، عبدالجبار کاکایی، رضا موزونی و اصغر عظیمی مهر از جمله شاعران ارزنده‌ای هستند که در این محفل شعری به عنوان مهمان حضور دارند.

وی ادامه داد: افزون بر این، شاعران دیگری همچون ظاهر سارایی، حبیب‌الله بخشوده، حسین شکربیگی، محمدرضا رستم‌پور، فرهاد شاهمرادیان، زنبق سلیمان‌نژاد، عبدالحسین رحمتی، علیرضا نوری و محمدعلی قاسمی به عنوان میزبان در این محفل ارزنده حضور خواهند داشت.

این مسئول با بیان اینکه دبیری این محفل ملی بر عهده جلیل صفربیگی از شاعران ارزنده استان ایلام نهاده شده است، اضافه کرد: این مراسم و محفل ساعت 18 تا 20 در مجتمع فرهنگی هنری ارشاد اسلامی استان ایلام برپا می‌شود.

محمدی با اشاره به اینکه این محفل سومین محفل شعرخوانی دهمین جشنواره بین‌المللی شعر فجر در کشور محسوب می‌شود، تصریح کرد: اول محفل آن در قم و دومین محفل آن در ری و سومین آن در ایلام اجرایی می‌شود.

مدیر روابط عمومی بنیاد شعر و ادبیات داستانی گفت: افزون براین، محافلی هم با حضور شاعران ارزنده ملی در شهرهای بجنورد، همدان، ارومیه، تهران و ... برپا خواهد شد.

وی با بیان اینکه قرار است، پنج محفل هم در خارج از کشور برپا شود، ادامه داد: این محافل شعری در لبنان، افغانستان و تاجیکستان نیز اجرایی خواهد شد.

این مسئول از عموم علاقمندان به این محافل درخواست کرد که در این محفل حضور چشمگیری داشته باشند./م


منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار