مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران گفت: در سال 93 در زمینه آموزش از طریق بهبود کیفیت فعالیت‌های یادگیری و یاددهی و متنوع کردن این فعالیت‌ها تلاش کردیم که کیفیت را ارتقا دهیم.
کد خبر: ۱۶۴۷۰
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۲ 25 March 2015
اسفندیار چهاربند مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران در گفتگو با فارس به فعالیت‌های آموزش و پرورش شهر تهران در سال 93 اشاره کرد و اظهار داشت: مهمترین کاری که ما تلاش کردیم در سال گذشته دنبال کنیم، استقرار مفهوم تربیت به عنوان یک جریان پیوسته در خانه، مدرسه، مسجد و محله است؛ تلاش می‌کنیم این ارتباط و این تعامل را بین این نهادها و محیط‌ها به عنوان متولیان این جریان پیوسته به نام تربیت ایجاد کنیم.

وی با اشاره به برگزاری همایش برترین‌های تربیت اسلامی شهر تهران در سال گذشته گفت: این همایش بازتاب خوبی داشت و همه کسانی که به نوعی در همه حوزه‌ها موثر در تعلیم و تربیت بودند، این پیام را گرفتند و استقبال کردند.

چهاربند ادامه داد: در زمینه آموزش از طریق بهبود کیفیت فعالیت‌های یادگیری و یاددهی و متنوع کردن این فعالیت‌ها تلاش کردیم که کیفیت را ارتقا دهیم و مفهوم‌سازی کنیم.

وی افزود: تلاش می‌کنیم تا با حفظ این رویکرد، بچه‌ها را با مهارت‌هایی که برای زندگی کردن در حوزه‌ها و ساحت‌های مختلف علمی، اعتقادی، سیاسی و اجتماعی و تربیت بدنی لازم است، آشنا کنیم و شهروندانی تربیت کنیم و فارغ‌التحصیل شوند که مهارت‌های لازم را برای زندگی کردن داشته باشند.

مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران اظهار داشت: در حوزه نیروی انسانی تلاش کردیم در حوزه توانمندسازی با اجرای دوره‌های ضمن خدمت گسترده در سطح مدارس فعالیت هایی را انجام دهیم، به عنوان مثال بالغ بر 2 میلیون نفرساعت دوره برگزار کردیم.

وی ادامه داد: در بحث توجه به حقوق صنفی معلمان تلاش کردیم پیگیری‌های لازم انجام شود و تا آنجا که در چارچوب وظایف و اختیارات ما هست، تلاش بکنیم که مطالبات آنها تأمین شود.

چهاربند افزود: سال گذشته با مشارکت با بخش غیردولتی برای اولین سال بود که در مهر ماه، به طور کامل و صد در صد تأمین نیروی را انجام دادیم و همانطور که اگر مرور کنید سوابق را، در مهر 93 در همان روز اول توانستیم تمام مدارس و کلاس‌ها را دایر کنیم.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار