فرمانده نیروی انتظامی ایلام؛
سردار علی دولتی، ظهر دیروز (۲۶ دی) اظهار کرد: موضوع ارتقاي امنيت اجتماعي يکي از مأموریت‌های پليس بوده و تاکنون در این رابطه طرح‌های مختلفي اجراشده است.
کد خبر: ۱۶۴۶۷۵
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۴ - ۰۷:۰۰ 17 January 2016
به گزارش تابناک ایلام، فرمانده نیروی انتظامی ایلام بر لزوم به کارگیری تمامی ظرفیت های مردمی برای مقابله با وقوع جرم در جامعه تاکید کرد.

سردار علی دولتی، ظهر دیروز (۲۶ دی) در گفت ‌و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام، اظهار کرد: موضوع ارتقاي امنيت اجتماعي يکي از مأموریت‌های پليس بوده و تاکنون در این رابطه طرح‌های مختلفي اجراشده است.

وی افزود: نيروي انتظامي براي حفظ و برقراری امنيت اجتماعي پايدار ، تدابير و تمهيدهاي ویژه‌ای را به‌ منظور پاک‌سازی مناطق آلوده و جرم‌خيز استان ايلام انديشيده است.

فرمانده ناجای ایلام با تاکید بر استفاده از ظرفیت‌های مردمی در پیشگیری از وقوع جرم اجتماعی یادآور شد: انجام امر مهم پیشگیری در سطوح مختلف زندگی ضامن و رمز موفقیت در کاهش آسیب‌های اجتماعی است.

دولتي ادامه داد: پليس استان با تشديد فعالیت‌های خود، با هرگونه ناهنجاري اجتماعي و افرادی که قصد برهم زدن امنيت و انضباط اجتماعي را داشته باشند، برخورد قاطع و قانونی می‌کند.

وي با تأکید بر اینکه عمده هدف برنامه‌های انتظامي استان ايلام پيشگيري از وقوع جرائم است، خاطرنشان کرد: اولويت مأموریتی در طول سال در بخش‌های مختلف تخصصي، مأموریتی، اجرايي و پشتیبانی و فرهنگی ، تدوین‌ شده است./پ
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار