کد خبر: ۱۶۴۶۳۵
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۴ 16 January 2016


مسئول نمایندگی ولی فقیه در جهاد کشاورزی استان البرز گفت: بخش کشاورزی بعد از انقلاب تحولات اساسی را داشته است.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، حجت الاسلام علی ارجمند عین‌الدین ظهر امروز در نخستین نشست کمیته روستایی و عشایری ستاد دهه فجر در استان البرز اظهار داشت: بعد از انقلاب تحولات اساسی در زمینه‌های مختلف ایجاد شد اما یکی از مهمترین مسائل قابل توجه ارتقا و رشد چشمگیر صنعت کشاورزی بود.

وی ادامه داد: در این راستا و با رونق گرفتن صنعت کشاورزی در بخش‌های مختلف توانسته‌ایم کشاورزی خود را با بسیاری از کشورهای پیشرفته یکسان کنیم و ضعف‌های مختلف در این زمینه را برطرف نماییم.

ارجمند عین‌الدین تأکید کرد: حفظ آرمان‌های انقلاب و انتقال آن به نسل‌های آینده یکی از مهمترین وظایف ما است که باید به درستی به آن توجه کرد.

وی در ادامه سخنان خود به بحث نفوذ در کشور اشاره کرد و افزود: به بحث نفوذ باید بسیار توجه داشت و نباید بهانه‌ای برای سوءاستفاده کنندگان ایجاد کنیم.

رئیس کمیته روستایی و عشایری ستاد دهه فجر استان البرز افزود: انقلاب اسلامی با خون هزاران شهید به ثمر نشست و ما نباید با دادن بهانه به برخی از افراد آرمان‌ها واهداف این انقلاب را خدشه‌دار کنیم.

وی با تأکید بر اینکه انقلاب اسلامی در حال پیشرفت و توسعه است بیان داشت: دشمنان انقلاب اسلامی از ابتدای پیروزی انقلاب تاکنون برای ضربه زدن به این انقلاب توطئه و دسایس بسیاری را طرح‌ریزی کردند اما هر بار با آگاهی و بصیرت مردم و مسئولان نقشه‌های دشمنان خنثی شد.

ارجمند عین‌الدین با تأکید بر اینکه انقلاب اسلامی دستاوردهای بسیار بزرگی را برای ما به همراه داشته است گفت: حفظ آرمان‌ها و دستاوردهای انقلاب مهمترین مسئولیتی است که باید به درستی انجام شود و به نسل آینده منتقل گردد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار