کد خبر: ۱۶۴۶۰۹
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۴ 16 January 2016


رئیس کمیته عشایری و روستایی ستاد بزرگداشت دهه فجر استان البرز با بیان اینکه باید نسبت به مردمی برگزار‌شدن برنامه‌های دهه مبارک فجر اهتمام داشت، گفت: ظرفیت‌های مردمی در برگزاری برنامه‌های دهه فجر استان البرز به‌کارگیری می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین علی ارجمند عین‌الدین در جلسه کمیته عشایری و روستایی ستاد بزرگداشت دهه فجر استان البرز که پیش از ظهر امروز در محل سازمان جهادکشاورزی این استان برگزار شد، با اشاره به اینکه بسیاری از کشورهای جهان، آمریکا را ملاک شاخص تمدن متصور می‌شوند، اظهار داشت: تمدن اسلامی می‌تواند گروه‌های مختلف را درون خود جای دهد.

وی افزود: باید مبحث مهم نفوذ که مقام معظم رهبری در سخنان اخیر خود بارها به آن تاکید داشتند را همواره مدنظر قرار داد و از آن غافل نشد.

رئیس کمیته عشایری و روستایی ستاد بزرگداشت دهه فجر استان البرز با اشاره به اینکه خوشبختانه انقلاب اسلامی در حال پیش‌روی است، خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی ایران ابعاد مختلفی نظیر بعد معنوی و دینی را در خود جای داده که این مهم در سایر انقلاب‌های به وقوع پیوسته جهان دیده نمی‌شود.

وی با بیان اینکه پیش‌روی و توسعه انقلاب اسلامی در جهان را می‌توان از افزایش تعداد مسلمان در دنیا از جمله کشورهایی نظیر آمریکا با وجود 17 میلیون مسلمان به راحتی مشاهده کرد، گفت: این انقلاب تا‌کنون دستاوردهای خوبی را به همراه داشته است.

ارجمند عین‌الدین با تاکید بر‌اینکه هر فردی در برابر انقلاب بایستد به‌‌طور قطع سیل‌های عظیم این انقلاب وی را به نابودی می‌کشاند، تصریح کرد: ستاد کمیته دهه فجر در شهرستان‌های استان البرز در بخش روستایی و عشایری ایجاد شده است.

وی با اشاره به اینکه باید در راستای برگزاری برنامه‌های دهه فجر از ظرفیت‌های مردمی و سازمان‌های مردم نهاد استفاده کرد و در این بین کمتر از ظرفیت و توان دولتی بهره گرفت، افزود: برنامه‌های کمیته عشایری و روستایی ستاد دهه فجر استان البرز در دو بخش متمرکز استانی و شهرستانی برگزار می‌شود.

مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در جهاد کشاورزی استان البرز با تاکید بر‌اینکه هماهنگی‌های لازم در راستای برگزاری هرچه بهتر برنامه‌های ویژه ایام دهه مبارک فجر با دستگاه‌های مربوطه انجام می‌شود، اظهار داشت: استفاده از ظرفیت‌های مردمی در اولویت کاری قرار دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار