کد خبر: ۱۶۴۴۸۹
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۸ 16 January 2016

به گزارش تابناک یزد،"علی اصغر دشتی" کارگردان خوشنام و خوش ذوق كه با آخرين تجربه‌ي نمايشي خود "متاستاز" در سی و چهارمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر در یزد حضور دارد، در آيين اختتاميه اين جشنواره در زادگاهش تجليل مي‌شود.

آیین اختتامیه سی و چهارمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر در بخش استانی كه با حضور هشت نمايش از تهران، یزد، کهگلویه و بویراحمد، هرمزگان و تبریز به ميزباني يزد در جريان است، فردا شب مورخ يكشنبه 27 دي‌ماه در آييني با حضور "حسین نوش آبادی" معاون وزیر و سخنگوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به كار خود پايان خواهد داد.

علاوه بر سخنرانی معاون وزیر ارشاد و مدیران مرکز هنرهای نمایشی و ارائه گزارش جشنواره، قرار است كه در اين مراسم از "علي اصغر دشتی" از کارگردانان باسابقه یزدی در حوزه نمایش نيز تقدير شود.

دشتی از نخستین هنرآموزان هنرستان سینمایی نمایشی یزد است که در سال 74 توانست از این هنرستان دیپلم بگیرد و چند سال پس از آن، راهی دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد تهران شود.

وي در جشنواره امسال با نمایش "متاستاز" كه بیانگر و نشان دهنده دغدغه‌های جامعه در رویارویی با بیماری سرطان است، در كنار نمايش‌هاي نوبت یعنی بعد، سرگیجه، ده هزار و یک شب، کی گفت آری، کی گفت نه، رابینسون کروزو حضور دارد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار