مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام؛
هفته قرآن و عترت استان ایلام در قالب سه بخش جشنواره رقابتی، نمایشگاهی و برنامه‌های جنبی برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۶۴۳۴۱
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۳ 16 January 2016
به گزارش تابناک ایلام، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام، گفت: ۲۰ بهمن سال جاری آخرین‌مهلت ارسال آثار به دبیرخانه هفته قرآن و عترت این استان است.

علی محمد نیاکان، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام، صبح امروز(26 دی) در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام، اظهار کرد: هفته قرآن و عترت استان ایلام در قالب سه بخش جشنواره رقابتی، نمایشگاهی و برنامه‌های جنبی برگزار می‌شود.

وی، بابیان اینکه این هفته قرار بود که 5 تا 11 بهمن سال جاری در مجتمع فرهنگی و هنری ارشاد برگزار شود، افزود: بر اساس تصمیم شورای سیاست‌گذاری و برنامه‌ریزی هفته قرآن و عترت استان، برگزاری این برنامه به دهه دوم اسفند سال جاری موکول شد و بر این اساس نیز مهلت ارسال آثار تا 20 بهمن سال جاری تمدید گردید.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام با اشاره به استقبال خوب و مناسب فعالان قرآنی، هنرمندان و فرهیختگان و اقشار مختلف مردم استان از این برنامه، ابراز کرد: در این هفته توانمندی‌ها و ظرفیت‌های حوزه فعالیت‌های قرآنی استان در قالب نمایشگاهی در معرض دید علاقه‌مندان و عموم مردم قرار می‌گیرد.

محمد نیاکان، بابیان اینکه مسابقات قرآنی حضوری نیز در این هفته در رشته‌های قرائت، ترتیل، اذان و تواشیح برگزار می‌شود، تصریح کرد: جشنواره‌های شعر و ادبیات قرآنی، صنایع‌دستی، هنرهای تجسمی، فیلم کوتاه و هنرهای نمایشی، آثار مکتوب شامل کتاب، پایان‌نامه، مقاله، فضای مجازی، مسابقه انشاءنویسی در بین دانش آموزان برگزار می‌گردد.

وی، در پایان خاطرنشان کرد: کلیه تمهیدات لازم برای برگزاری این هفته در استان فراهم‌شده و از همه علاقه‌مندان، هنرمندان، فرهیختگان و اقشار مختلف مردم برای شرکت در جشنواره‌های مختلف این هفته در قالب ارسال آثار دعوت می‌شود./پ

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار