رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم از ویزیت رایگان بیماران سرپایی در روز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) در 6 مرکز درمانی دولتی قم خبر داد.
کد خبر: ۱۶۲۶۵
تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۷ 24 March 2015
به گزارش تابناک قم به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قم، ابوالفضل ایرانی‌خواه پیرامون طرح ویزیت رایگان بیماران سرپایی عنوان کرد: این افتخار امسال نصیب جامعه پزشکی می‌شود که برای برکت بیشتر به کارشان، در روز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) از ساعت 8 صبح تا پایان روز چهارم فروردین ‌ماه بیماران سرپایی را به صورت رایگان ویزیت می‌کنند.

وی با بیان اینکه این طرح در بخش دولتی نهادینه شده است افزود: قرار است در مراکز درمانی خصوصی و مطب‌ها این امر به صورت داوطلبانه انجام شود ولی مطمئنا اگر ما چنین پیشنهادی به این عزیزان بدهیم آنها استقبال می‌کنند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم خاطرنشان کرد: امسال مطب‌ها و بخش‌های خصوصی عموما در ایام عید تعطیل هستند اما امیدواریم با همکاری نظام پزشکی در سال‌های آینده کسانی هم که در این امر خیر داوطلب هستند در طرح ویزیت رایگان بیماران سرپایی شرکت کنند.

ایرانی‌خواه با اشاره به ارزیابی‌ خود از وضعیت خدمت رسانی بیمارستان‌های قم گفت: مردم باید نحوه خدمت‌رسانی بیمارستان‌های قم در ایام نوروز را ارزیابی کنند ولی ما به عنوان انجام وظیفه در مراکز درمانی دولتی حضور پیدا کردیم و به همکاران خود خدا قوت گفتیم.

وی تصریح کرد: از همه پرسنل بیمارستان‌ها تشکر می‌کنم با وجود کمبودهایی که در نیروهای انسانی به ویژه در بخش پرستاری وجود دارد با تمام وجود کار می‌کنند و اجازه نمی‌دهند خللی در وضعیت خدمت رسانی به مردم ایجاد شود.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار