مدیرکل ورزش و امور جوانان ایلام؛
مدیرکل ورزش و امور جوانان ایلام بر لزوم اجرای ویژه‌برنامه‌های دهه فجر با محوریت جوانان ایلامی تاکید کرد.
کد خبر: ۱۶۲۵۷۹
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۴ 12 January 2016
به گزارش تابناک ایلام، مدیرکل ورزش و امور جوانان ایلام بر لزوم اجرای ویژه‌برنامه‌های دهه فجر با محوریت جوانان ایلامی تاکید کرد.

بهروز حیدرزاده ظهر امروز در جلسه شورای معاونین اداره کل ورزش و جوانان استان ایلام اظهار داشت: برنامه‌ریزی مناسبی برای برپایی آیین‌های ویژه دهه فجر در استان ایلام صورت گرفته است.

مدیرکل ورزش و امور جوانان ایلام گفت: در حوزه ورزش و جوانان نیز برنامه‌های متنوعی برای گرامی‌داشت دهه فجر امسال تهیه و تدارک شده که با محوریت جوانان استان ایلام اجرایی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه یکی از محورهای فعالیت‌های صورت گرفته استفاده از جوانان و نوجوانان در اجرای برنامه‌هاست، ادامه داد: امسال سعی شده با رویکرد متفاوت و برنامه‌ریزی بهتر در حوزه‌های ورزشی و فرهنگی به استقبال دهه فجر رفته و این ایام خجسته را گرامی داریم.

این مسئول با بیان اینکه این دستگاه اجرایی ظرفیت مطلوبی برای تدوین و اجرای برنامه‌های دهه فجر در استان ایلام دارد، اضافه کرد: ظرفیت هیئت‌های ورزشی و سمن‌های استان ایلام این ظرفیت را در اختیار این دستگاه اجرایی قرار داده است.

حیدرزاده تصریح کرد: در حال حاضر تمام دشمنان قسم خورده نظام و انقلاب تمام توان خود را به کار گرفته تا به این انقلاب و نظام ضربه وارد کنند و از این رو باید با درایت و هوشیاری مانع از تحقق ترفندهای دشمنان شد.

مدیرکل ورزش و امور جوانان ایلام با بیان اینکه کشورهای سلطه‌گر از هیچ تلاشی برای توطئه‌آفرینی بر علیه ملت و نظام مقدس جمهوری اسلامی کوتاهی نمی‌کنند، گفت: ما نیز با اتکای به خداوند و رهبری‌های داهیانه مقام معظم رهبری در برابر ظلم و ستم دشمنان ایستاده‌ایم.

وی ادامه داد: برپایی مسابقات مختلف ورزشی در استان در دو بخش مردان و زنان و ... یکی از برنمامه‌های این دستگاه اجرایی برای گرامی‌داشت دهه فجر در سال جاری است که مورد عنایت واقع شده است./پ



منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار